Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #1 Skrevet 2. oktober 2015 Er det tykkelsen på røra eller er det jernet som gjør vaflene min så tykke? Anonymous poster hash: 80a07...8ba
ma(G)ma med to små :) Skrevet 2. oktober 2015 #2 Skrevet 2. oktober 2015 Du har nok for mye røre i jernet 😊
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #3 Skrevet 2. oktober 2015 Eller for mye bakepulver eller egg. Det hever. Tykkelsen på røra har også noe å si, særlig hvis det er mye bakepulver og egg. Anonymous poster hash: 4ea87...9eb
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #4 Skrevet 2. oktober 2015 Bakepulver har jeg aldri hatt i vaflene mine. Men kanskje jeg har for mye egg. Jernet vårt er ganske stort (seks hjerter), og mindre røre i gjør at hjertene ikke fylles... Anonymous poster hash: 80a07...8ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå