Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #1 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg har født tre barn. Etter de to første, fikk jeg flat mage ganske raskt. Men - da nummer tre hadde kommet ut, så har jeg fått en stor mage som jeg ikke blir kvitt selv om jeg holder pusten og drar inn magen. Jeg ser gravid ut selv om jeg ikke er det. Magen stikker lengre ut enn puppene, og jeg er ikke tykk andre steder. Så til spørsmålet: Er det virkelig mulig å trene magen fin og flat nå som den har vært stor så lenge?(5-år siden siste barnet kom...) Er der noen av dere som har klart å trene magen skikkelig flat igjen? Tips mottaes med takk.... Anonymous poster hash: d0c96...da8
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #2 Skrevet 2. oktober 2015 Sannsynligvis delte magemuskler? Jeg har ikke fått normal mage igjen, ser gravid ut uansett hva jeg gjør. Har gått ned alt jeg la på meg. Anonymous poster hash: a453a...452
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #3 Skrevet 2. oktober 2015 Google øvelser for delte magemuskler. Er nok dette som er problemet, men mulig å trene opp til en viss grad. I enkelte tilfeller må det kirurgi til for å fixe. Anonymous poster hash: c8080...283
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå