Gå til innhold

Tannverk!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKKE råd til tannlege, ikke sjangs i havet! Mistet ene tanna mi for en mnd siden, og i går begynte det å verke i det området! Noen som har teorier på hva det kan være? Noen som vet om hvilke tabletter som kan hjelpe? Har diverse her pga kronisk sykdom...

Anonymous poster hash: a558b...433

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øh... Gå til tannlegen? Hørtes ikke spesielt sunt ut å gå slik. Det blir gjerne verre og dyrere enn å gå tidlig.

Anonymous poster hash: dbaea...2fb

Skrevet

Øh... Gå til tannlegen? Hørtes ikke spesielt sunt ut å gå slik. Det blir gjerne verre og dyrere enn å gå tidlig.

Hvordan kan jeg bare gå til tannlegen når jeg ikke har penger til det...? Ingen av de som er i nærheten godtar avbetaling, var desperat for et år siden og ringte rundt... Jeg vet godt at jeg burde gått, men har ikke mulighet..

Skrevet

Nei vet du, da får jo tennene dine bare råtne og falle ut da? Det går jo liksom ikke over av seg selv!

Skrevet

For og svare på det du faktisk lurte på.så fikk jeg paralgin forte da jeg hadde sikkelig tannverk,det var det eneste som fungerte

Skrevet

Paracet+ibux! jevnlig gjennom dagen!

Bare vær obs på at du kan få en infeksjon, da drar du selvsagt til legen med en gang.

Anonymous poster hash: 41edc...258

Skrevet

Nei vet du, da får jo tennene dine bare råtne og falle ut da? Det går jo liksom ikke over av seg selv!

Skal HI rane en bank først eller?! Har en ikke penger og ikke får lån i bank eller hos familie eller venner er det faen lite man kan gjøre når tannleger ikke gir regning og heller ikke deler opp beløpet.

Anonymous poster hash: c0beb...19a

Skrevet

Selvsagt finnes det muligheter! Nav, sosialen, lån.. Hvis kjeften er så råtten at tenna detter ut har hun sannsynligvis en tannsykdom som gir refusjon fra helfo uansett!

Skrevet

Ibumetin funker best på tannverk. Ellers tenker jeg at du drar på tannlegevakten....når du da skal betale sier du "hjelp jeg glemte lommeboken"...så får du med deg en faktura. Når denne skal betales ringer du og ber om å få dele den opp i to tre avdrag. Det går nok helt fint.

Anonymous poster hash: 50f89...c32

Skrevet

Ibumetin funker best på tannverk. Ellers tenker jeg at du drar på tannlegevakten....når du da skal betale sier du "hjelp jeg glemte lommeboken"...så får du med deg en faktura. Når denne skal betales ringer du og ber om å få dele den opp i to tre avdrag. Det går nok helt fint.

Går det altså? Hvorfor kan man ikke dele det opp med en gang? Men takk for tips, skal prøve det!;)

Skrevet

Har du sjekket om sykdommen din gir deg rett på tannbehandling?

Skrevet

Hva med kredittkort?

Anonymous poster hash: 63057...b6e

Skrevet

Har du sjekket om sykdommen din gir deg rett på tannbehandling?

Jeg mistenker at dette kan ha sammenheng med den kroniske sykdommen jeg har, eller bivirkning på medisinene jeg tar, men når jeg tar det opp med legen min får jeg bare beskjed om at jeg må søke om å få det dekket etterpå, men hva hjelper det å få igjen penger når jeg ikke kan betale?:(

Skrevet

Går det altså? Hvorfor kan man ikke dele det opp med en gang? Men takk for tips, skal prøve det!;)

De er nok redd folk ikke betaler. Men hva skal de gjøre liksom? Ta tilbake behandlingen? Jeg har gjort det når det kneip som verst her. Kjør på HI. Tannverk er helvete!

Skrevet

Hva med kredittkort?

Anonymous poster hash: 63057...b6e

Jeg jobber med å komme meg ut av et langvarig gjeldshelvete, så kredittkort er dessverre ikke en mulighet...

Skrevet

Ring NAV du. Du har rett på nødhjelp. Snakk da også med tannlegen om du har rett på å få ting dekket i ettertid.

Huff, det er så grusomt å ikke ha nok penger til slikt. Føler med deg.

Anonymous poster hash: 5d4a0...419

Skrevet

tannlegen kan dele opp regningen din, de gjør det i alle fall her, er nok best og orde det nå :)

Skrevet

tannlegen kan dele opp regningen din, de gjør det i alle fall her, er nok best og orde det nå :)

Ikke alle tannleger gjør det. Hos min får man ikke lov til å få regning engang, må betale der og da

Anonymous poster hash: 3430d...b21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...