Gå til innhold

Ta med alkohol på fest, mindre flasker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på fest meg en gjeng mennesker jeg ikke kjenner så veldig godt. Er småbarnsmamma, så er ikke så ofte jeg er på fest, så det er en ting jeg lurer på. Jeg er ikke så glad i øl og vin, så det blir å blande noen drinker. Men jeg har kun literflasker (taxfreehandel ofcourse;) så kan jeg helle over på en mindre flaske for å slitte å drasse på en svær glassflaske eller er dette veldig fjortis å gjøre? Jeg er over 30, men alkoholsmaken min bikket aldri 20 år visstnok ;)

Anonymous poster hash: ee4e9...d88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du kan, men det ser veldig stusselig ut.. Og det er grunnen til at jeg alltid kjøper flere små flasker på taxfreen.

Men det du kan gjøre er å tømme det over i noe annet (ikke plast, det setter smak) som du setter igjen hjemme, og så tar du originalflasken med på fest.

Anonymous poster hash: b70a8...6f9

Skrevet

Ja, jeg vet jo at jeg kan, men det var det om det ser teit ut. Har to ulike drikkevarer jeg vil ha med meg, begge er på literflasker, pluss blandevann så blir det så mye å drasse på, var derfor jeg tenkte det hadde vært greit å kunne ha med seg litt mindre flasker

Anonymous poster hash: ee4e9...d88

Skrevet

Jeg synes ikke du skal bry deg så mye om hvordan flasken ser ut, jeg :)

Anonymous poster hash: f3f86...a1c

Skrevet

Ta den flasken di vil du å kos deg :-) I morgen har alle glemt det uansett :-D

Anonymous poster hash: ef117...aec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...