Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #1 Skrevet 2. oktober 2015 Flere som har opplevd dette hos en mann? Mannen min har absolutt ingen smøring. Det som kommer ut, kommer ut ved orgasme. Problemene er egentlig at det alltid er jeg som står for det naturlige glidemiddelet. Om jeg ikke er veldig våt, så blir hans ultratørre penis litt vanskelig å få inn.. Anonymous poster hash: dd8cc...543
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #2 Skrevet 2. oktober 2015 Er det faktisk et reelt problem? Her er det jeg som er fullstendig uten smøring. Det er hakket verre, skal jeg si deg. Litt spytt hjelper på om det er litt tørt. Glidemiddel om det er veldig tørt. Sug ham før du fører ham inn i deg, gjør ham kåt og våt. Anonymous poster hash: 81f38...654
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #3 Skrevet 2. oktober 2015 Vi bruker ofte glidemiddel, selv da vi var unge. Har begge litt smøring, men synes det blir ekstra deilig med glidemiddel. Bruker en sort som er silikonbasert, det blir glatt, men ikke klissete. Deilig å briuke til massasje også Anonymous poster hash: 49a2b...c4c
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #4 Skrevet 2. oktober 2015 Er det faktisk et reelt problem? Her er det jeg som er fullstendig uten smøring. Det er hakket verre, skal jeg si deg. Litt spytt hjelper på om det er litt tørt. Glidemiddel om det er veldig tørt. Sug ham før du fører ham inn i deg, gjør ham kåt og våt. Anonymous poster hash: 81f38...654 Tja, det helt store problemet er det ikke, og jeg skjønner at det kan være verre andre veien; at dama ikke blir våt. Blir du kåt uten å bli littegrann våt? Problemet kan fint løses med glidemiddel. Men midt i er det fort å glemme. Jeg er kåt og våt, men så stopper alt når han skal inn. Det er som om penisen suger til seg all fuktighet.. Anonymous poster hash: ba49f...312
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #5 Skrevet 2. oktober 2015 Er det faktisk et reelt problem? Her er det jeg som er fullstendig uten smøring. Det er hakket verre, skal jeg si deg. Litt spytt hjelper på om det er litt tørt. Glidemiddel om det er veldig tørt. Sug ham før du fører ham inn i deg, gjør ham kåt og våt. Anonymous poster hash: 81f38...654 Tja, det helt store problemet er det ikke, og jeg skjønner at det kan være verre andre veien; at dama ikke blir våt. Blir du kåt uten å bli littegrann våt? Problemet kan fint løses med glidemiddel. Men midt i er det fort å glemme. Jeg er kåt og våt, men så stopper alt når han skal inn. Det er som om penisen suger til seg all fuktighet.. Anonymous poster hash: ba49f...312 Jeg ammer, så slimhinnene mine er fullstendig uttørket. Har til vanlig lite smøring uansett (men noe er det), så vi er vant med å måtte ty til hjelpemidler. Kan være så kåt jeg bare vil, jeg blir ikke våtere av den grunn. Utrolig kjipt! Skjønner det er fort gjort å glemme om dere ikke har for vane å bruke det. Men liker du å suge, så er dèt en god idè i hvert fall Anonymous poster hash: 81f38...654
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #6 Skrevet 2. oktober 2015 Er det faktisk et reelt problem? Her er det jeg som er fullstendig uten smøring. Det er hakket verre, skal jeg si deg. Litt spytt hjelper på om det er litt tørt. Glidemiddel om det er veldig tørt. Sug ham før du fører ham inn i deg, gjør ham kåt og våt. Anonymous poster hash: 81f38...654 Tja, det helt store problemet er det ikke, og jeg skjønner at det kan være verre andre veien; at dama ikke blir våt. Blir du kåt uten å bli littegrann våt? Problemet kan fint løses med glidemiddel. Men midt i er det fort å glemme. Jeg er kåt og våt, men så stopper alt når han skal inn. Det er som om penisen suger til seg all fuktighet.. Anonymous poster hash: ba49f...312 Jeg ammer, så slimhinnene mine er fullstendig uttørket. Har til vanlig lite smøring uansett (men noe er det), så vi er vant med å måtte ty til hjelpemidler. Kan være så kåt jeg bare vil, jeg blir ikke våtere av den grunn. Utrolig kjipt! Skjønner det er fort gjort å glemme om dere ikke har for vane å bruke det. Men liker du å suge, så er dèt en god idè i hvert fall Anonymous poster hash: 81f38...654 Her er det sjelden suging, fordi mannen ikke synes det er interessant (!) Får nok fortsette å huske glidemiddel selv om jeg er klar.. Har aldri vært borte i en mann uten forsats, er det vanlig? Anonymous poster hash: ba49f...312
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #7 Skrevet 2. oktober 2015 Skal mannens forsats virkelig være med på å smøre damen? De fleste partnere jeg har hatt har hatt minimalt eller ingen forsats. Nå blir jeg våt nok for begge, så har aldri tenkt over at mannens forsats skulle ha særlig å si til eller fra. Lærer stadig vekk noe nytt her på bim Anonymous poster hash: 9ff65...a4b
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #8 Skrevet 2. oktober 2015 Alt man skal lære her inne Mannen min har litt smøring som du kaller det, men neppe nok til å smøre seg vei innover. Det er jo bare snakk om en liten dråpe. Nå er jeg tydeligvis veldig heldig jeg da, for jeg er alltid våt (selv når jeg ikke er kåt), så det er ikke noe jeg har tenkt over sånn egentlig. Eneste grunnen til at jeg vet at han er litt er at jeg merker det når jeg suger ham. Anonymous poster hash: 70d74...f8c
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #9 Skrevet 2. oktober 2015 Skal mannens forsats virkelig være med på å smøre damen? De fleste partnere jeg har hatt har hatt minimalt eller ingen forsats. Nå blir jeg våt nok for begge, så har aldri tenkt over at mannens forsats skulle ha særlig å si til eller fra. Lærer stadig vekk noe nytt her på bim Anonymous poster hash: 9ff65...a4b En liten dråpe smører faktisk endel. Og jeg har endel smørning selv, men en helt tørr penis suger den til seg som fuktighetskrem på vintertørr hud 😉 Anonymous poster hash: ba49f...312
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #10 Skrevet 2. oktober 2015 Er det faktisk et reelt problem? Her er det jeg som er fullstendig uten smøring. Det er hakket verre, skal jeg si deg. Litt spytt hjelper på om det er litt tørt. Glidemiddel om det er veldig tørt. Sug ham før du fører ham inn i deg, gjør ham kåt og våt. Anonymous poster hash: 81f38...654 Tja, det helt store problemet er det ikke, og jeg skjønner at det kan være verre andre veien; at dama ikke blir våt. Blir du kåt uten å bli littegrann våt? Problemet kan fint løses med glidemiddel. Men midt i er det fort å glemme. Jeg er kåt og våt, men så stopper alt når han skal inn. Det er som om penisen suger til seg all fuktighet.. Anonymous poster hash: ba49f...312 Jeg ammer, så slimhinnene mine er fullstendig uttørket. Har til vanlig lite smøring uansett (men noe er det), så vi er vant med å måtte ty til hjelpemidler. Kan være så kåt jeg bare vil, jeg blir ikke våtere av den grunn. Utrolig kjipt! Skjønner det er fort gjort å glemme om dere ikke har for vane å bruke det. Men liker du å suge, så er dèt en god idè i hvert fall Anonymous poster hash: 81f38...654 Her er det sjelden suging, fordi mannen ikke synes det er interessant (!) Får nok fortsette å huske glidemiddel selv om jeg er klar.. Har aldri vært borte i en mann uten forsats, er det vanlig? Anonymous poster hash: ba49f...312 Jeg vil tro det er like vanlig som mye forsats Anonymous poster hash: 81f38...654
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #11 Skrevet 2. oktober 2015 Bruk glidemiddel som en del av forspillet Masser penis med det, og la han smøre det utover deg. Er ikke feil å overdrive heller Anonymous poster hash: 49a2b...c4c
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #12 Skrevet 2. oktober 2015 Min mann har heller ikke noe særlig smøring Aldri vært noe problem Syns det er eklere når menn har mye Anonymous poster hash: 471cd...2e7
SuperFries Skrevet 2. oktober 2015 #13 Skrevet 2. oktober 2015 Det er betydelig verre når dama har tørket helt opp etter svangerskap og fødsler.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #14 Skrevet 2. oktober 2015 Skal mannens forsats virkelig være med på å smøre damen? De fleste partnere jeg har hatt har hatt minimalt eller ingen forsats.Nå blir jeg våt nok for begge, så har aldri tenkt over at mannens forsats skulle ha særlig å si til eller fra.Lærer stadig vekk noe nytt her på bim Anonymous poster hash: 9ff65...a4b Har aldri heller tatt høyde for at smørningen skal komme fra ham. Kun én av mine 20 ekser har hatt så mye "forsats" at det var merkbart. Syntes det var klamt egentlig. Anonymous poster hash: 8cb38...d07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå