Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #1 Skrevet 2. oktober 2015 Er 35+6 og har så enormt vondt i symfysen og over alt egentlig, sitter nesten lenket til sofaen orker ingenting. Får kynnere av ingenting. Jeg er sykemeldt. Mannen orker ikke å ta alt så jeg MÅ ta noe, f.eks klesvask og oppvask. Men det er så vondt blir deppa av dette............ Orker ikke å ha det sånn mer... Sitter og surfer på anonymforum og kvinneguiden, og blir deppa av alle de idiotiske trådene. Skulle bare ønske jeg ikke hadde bekkenproblemene og kunne gjøre noe nyttig. Er jeg alene om å ha det sånn??? Anonymous poster hash: bdf04...b91
Mamma til 2 søte Skrevet 2. oktober 2015 #2 Skrevet 2. oktober 2015 Hadde det likt i begge svangerskapene, men jobbet i det første. Vet hvordan det er, men det blir ikke bedre av å være såååå negativ ☺
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #3 Skrevet 2. oktober 2015 Alt har en ende, (unntatt pølsa, den har to) slutt å synes så synd på deg selv! Strikk, les, forbered deg til fødsel. Anonymous poster hash: f2bfc...aeb
ærlig talt Skrevet 2. oktober 2015 #4 Skrevet 2. oktober 2015 Du er garantert ikke alene om å ha det slik på slutten av svangerskapet. På slutten av mitt første svangerskap fikk jeg karpal-tunnel-syndrom, noe som gjorde at det var umulig å holde samme stilling mer enn 15 min - da visnet hendene helt bort. Dvs at jeg sov max 15 min om gangen de siste 4-5 ukene. Terror!! Andre svangerskap hadde jeg bekkenløsning fra H. Var nærmest lenket til sofa eller seng, og det var utrolig upraktisk mtp at jeg hadde et barn til (som var liten og ikke hadde fått barnehageplass). Du har lov til å være litt sur nå😉 Men det går over om ikke lenge, husk på det. Kan du ikke se en serie eller noe som får deg til å glemme smertene litt? Lykke til!
Violeta Skrevet 2. oktober 2015 #5 Skrevet 2. oktober 2015 Vet hvordan det er! Det et pyton! I mitt fjerde svangerskap følte jeg meg ubrukelig hele tiden. Lå stort sett på sofaen konstant etter jobb og hele tiden de tre siste mnd. Kvalme de første månedene og bekkenløsning fra uke 10. Vanskelig å ta vare på de tre andre barna da Men heldigvis er det tidsbegrenset To uker etter fødsel var formen bra igjen
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #6 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg er 34+1 i dag. Får kynnere av ingenting, og magen kjennes generelt ut som om den skal sprenges hvert øyeblikk. Gulvvask og støvsuging har jeg måttet gi opp, men prøver å gjøre annet husarbeid. Blir en del strikking og og sofasliting. Har funnet en serie med mange sesonger og får tiden til å gå på den måten. Anonymous poster hash: 62ffc...094
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå