Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #1 Skrevet 2. oktober 2015 Baby suger litt feil på ene puppen. Brystvorta blir skeiv med spiss inn og ned mot haka til baby når han slipper. Og så har det kommet en prikk der. Se bilde. Den er veldig vond. Hva kan dette være? Og hva kan hjelpe? Anonymous poster hash: 4e476...646
TPK Skrevet 2. oktober 2015 #3 Skrevet 2. oktober 2015 Au, be om hjelp på helsestasjonen. Du kan rekke det i dag før de stenger!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #4 Skrevet 2. oktober 2015 Kan prikken være en talgkjertel? Jeg får slike av og til når jeg ammer. Ang. ammeteknikk; det bør du ordne opp i! Stakkars, ikke bra at det er vondt å amme. Har du prøvd ulike stillinger å amme i? Tvillingstilling, sittende, liggende... Ville hørt om råd på HS, også ang prikken om det ikke er en talgkjertel. Kan det være en blemme fordi barnet har sugd feil? Anonymous poster hash: c7505...77c
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #5 Skrevet 2. oktober 2015 Kan prikken være en talgkjertel? Jeg får slike av og til når jeg ammer. Ang. ammeteknikk; det bør du ordne opp i! Stakkars, ikke bra at det er vondt å amme. Har du prøvd ulike stillinger å amme i? Tvillingstilling, sittende, liggende... Ville hørt om råd på HS, også ang prikken om det ikke er en talgkjertel. Kan det være en blemme fordi barnet har sugd feil? Anonymous poster hash: c7505...77c Noe å gjøre med evt talgkjertel? Tvillingstilling hjalp noe! Takk! Anonymous poster hash: 4e476...646
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #6 Skrevet 2. oktober 2015 Sånn hadde jeg også. Gjorde veldig vondt, og jeg tror det var der det ble et sår etterhvert. Prøvde alle triks i boka for å få bedre sugestilling, men funket ikke. Anonymous poster hash: ec0ee...adc
Ikkesåallerværst Skrevet 2. oktober 2015 #7 Skrevet 2. oktober 2015 Dette?: https://ammehjelpen.no/artikkel/90/Hvit-prikk-pa-brystknoppen-melkeblemme Jeg har hatt det to ganger. fikk det vekk med rådene som står i artikkelen.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #8 Skrevet 4. oktober 2015 Dette?: https://ammehjelpen.no/artikkel/90/Hvit-prikk-pa-brystknoppen-melkeblemme Jeg har hatt det to ganger. fikk det vekk med rådene som står i artikkelen. Ser sånn ut ja. Måtte du være skikkelig hardhendt? Jeg fikk ikke vekk den. Prøvde til slutt med nål, men kom bare litt blod. Nå begynner hele puppen bli vond. Blir det brystvetennelse om man ikke får det vekk? Anonymous poster hash: 4e476...646
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå