Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #1 Skrevet 2. oktober 2015 Etter å ha prøvd produktene i en god stund valgte jeg å bli forhandler! Trenger sårt litt ekstra penger, og dette kan hjelpe litt på vei! Men sliter litt med å komme i gang! Få et spark i ræva og trenger tips til hvordan jeg skal få venner og bekjente til å høre om:) Anonymous poster hash: 7ccc8...d5a
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #2 Skrevet 2. oktober 2015 Hvis du vil beholde vennene dine lar du vær å prakke på dem drit. Hvis det ikke er så nøye er jo facebook en fin måte å plage folk med driten. Har flere (tidligere) venner på Facebook som har spammet meg med den søpla. Anonymous poster hash: ac3cb...9c5
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #3 Skrevet 2. oktober 2015 Hvis du vil beholde vennene dine lar du vær å prakke på dem drit. Hvis det ikke er så nøye er jo facebook en fin måte å plage folk med driten. Har flere (tidligere) venner på Facebook som har spammet meg med den søpla. Anonymous poster hash: ac3cb...9c5 Hadde ikke tenkt å prakke noe på noen, da jeg selv ikke liker at andre gjør det. Jeg personlig mener ikke at produktene er møkk da:) men alle har delte meninger Anonymous poster hash: 7ccc8...d5a
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #4 Skrevet 2. oktober 2015 Etter å ha prøvd produktene i en god stund valgte jeg å bli forhandler! Trenger sårt litt ekstra penger, og dette kan hjelpe litt på vei! Men sliter litt med å komme i gang! Få et spark i ræva og trenger tips til hvordan jeg skal få venner og bekjente til å høre om:) Anonymous poster hash: 7ccc8...d5a Spar familie og venner for det der! Synes det er frekt å ribbe familie og venner for penger. Anonymous poster hash: 64bb8...6be
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #5 Skrevet 2. oktober 2015 Du får bruke Facebook. Da kan de som ikke vil føle seg mast på blokke deg. Anonymous poster hash: daef9...a42
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #6 Skrevet 2. oktober 2015 Heng opp lapper, spør på Facebook. Ikke spør direkte, jeg hater at venner kollegaer og familie spør om dette. Jeg er ikke interessert. Anonymous poster hash: 6ab1e...e76
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #7 Skrevet 2. oktober 2015 Etter å ha prøvd produktene i en god stund valgte jeg å bli forhandler! Trenger sårt litt ekstra penger, og dette kan hjelpe litt på vei! Men sliter litt med å komme i gang! Få et spark i ræva og trenger tips til hvordan jeg skal få venner og bekjente til å høre om:) Anonymous poster hash: 7ccc8...d5a Spar familie og venner for det der! Synes det er frekt å ribbe familie og venner for penger. Anonymous poster hash: 64bb8...6be Og for all del, les deg opp på hva produktene inneholder! Her er det en forhandler (halvveis venninne) som prövde å prakke på meg både C9-kuren, aloe vera-gel og diverse annet, enda jeg har lavt stoffskifte. Som kjent, er det livsfarlig å spise så mye soya for den som har lavt stoffskifte, særlig i sammenheng med veldig lite mat (c9-kuren). Men hun visste ikke en gang at så mye soya var skadelig for dem med lavt stoffskifte. Med tanke på hvor mange i Norge som har hypotyreose er det skummelt at slikt blir anbefalt uten videre! Ei anna her rådet en ammende nybakt mor til å ta denne rensekuren (som er ment til å føre avfallsstoffer ut av kroppen, ergo går mye av det gjennom melka). Gjennomsyret useriøst opplegg! Anonymous poster hash: 12ce1...67e
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #8 Skrevet 2. oktober 2015 Om du er min facebookvenn, vær forberedt på å bli blokka om du starter med forever living spamming... Syns det er utrolig at produkter som inneholder MI og parabener blir anbefalt til baby og barn.. Krysser fingrene for at det norske folk snart får øyene opp for hva slagt dritt forever living egentlig er! Anonymous poster hash: c3449...fb2
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #9 Skrevet 2. oktober 2015 Har selv vært forhandler og det er bare tull! Ville aldri brukt produktene på mine barn. Anonymous poster hash: 7a414...546
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #10 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg er også forhandler, men mest for egen del da jeg liker mange av produktene selv. Jeg laget en lukket gruppe på facebook, og inviterte venner jeg tenkte kunne være interessert, og familie som kjøper et par produkter av og til. Det er ikke lov å informere om priser på sånne sider, så det må dere gjøre på pm. Ellers finnes det jo noen grupper å melde seg inn i der du får masse hjelp. Kan du ikke spørre forhandleren du registrerte deg gjennom? De har også ofte seminarer rundt omkring i landet, disse kan du jo også gå på.Ser det er noen her som har erfaring med folk som skal selge bare for å selge og tjene penger. Det er veldig dumt at det er sånn. En skal alltid be kunder med kronisk sykdom, eller som går på diverse medisiner om å forhøre med legen før de bestiller noe, spesielt når det er kosttilskudd og f.eks. C9-kuren. Produktene skal på ingen måte være erstatter for medisin. Anonymous poster hash: a97fe...071
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #11 Skrevet 2. oktober 2015 Det er MI i flere av forever living produktene så styr unna. Anonymous poster hash: 25d58...8d1
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #12 Skrevet 2. oktober 2015 Snakket med ei som var forhandler, og lurte på det med at det var MI og Parabener i produktene. Svaret jeg fikk: Det viktigste for forever living er at produktene ikke inneholder vann, så andre stoffer er ikke så farlig.. Spørr du meg, så vil jeg heller ha produkter som inneholder vann, en produkter som inneholder kremftfremkallende og hormonforstyrrende stoffer! Anonymous poster hash: c3449...fb2
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #13 Skrevet 2. oktober 2015 Snakket med ei som var forhandler, og lurte på det med at det var MI og Parabener i produktene. Svaret jeg fikk: Det viktigste for forever living er at produktene ikke inneholder vann, så andre stoffer er ikke så farlig.. Spørr du meg, så vil jeg heller ha produkter som inneholder vann, en produkter som inneholder kremftfremkallende og hormonforstyrrende stoffer! Anonymous poster hash: c3449...fb2 Jeg fikk et annet svar: produktene inneholder det som er innafor mengde å ha. Anonymous poster hash: b4564...f5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå