Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #1 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg har ansvar for en middag på hyttetur på fjellet. Vi er 4 voksne og 6 barn. Har du en lett vint men supergod oppskrift? Helst uten kjøttdeig - heller med rent kjøtt/kylling. Anonymous poster hash: 764cc...2d8
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #2 Skrevet 2. oktober 2015 http://www.godt.no/#!/oppskrift/1984/enkel-kyllingcurry Anonymous poster hash: 707a6...a9f
gale damen Skrevet 2. oktober 2015 #3 Skrevet 2. oktober 2015 Jegergryte: Hjort/elg, løk, sopp, bacon, rømme. Jeg bruker blandingsforhold ca 400 g kjøtt, en løk, en halv pose sopp (papirpose som du legger sopp i når du kjøper den) en pakke bacon, ett beger rømme. Krydrer med salt, pepper og noen einebær, samt to skiver geitost. Minimalt med ingredienser, superenkelt å lage og smaker godt. Serveres med ris eller poteter:-)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #4 Skrevet 2. oktober 2015 Takk! Tror det blir en av disse! Kanskje jegergryte - har masse hjort i fryseren. HI Anonymous poster hash: 764cc...2d8
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #5 Skrevet 2. oktober 2015 Jegergryte: Hjort/elg, løk, sopp, bacon, rømme. Jeg bruker blandingsforhold ca 400 g kjøtt, en løk, en halv pose sopp (papirpose som du legger sopp i når du kjøper den) en pakke bacon, ett beger rømme. Krydrer med salt, pepper og noen einebær, samt to skiver geitost. Minimalt med ingredienser, superenkelt å lage og smaker godt. Serveres med ris eller poteter:-) Ikke noe væske i? Anonymous poster hash: 230d4...6ad
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #6 Skrevet 2. oktober 2015 En løk 1-2 fed hvitløk En liten boks tomatpure Sjampinjong En fløte vanlig. Fres løk og hvitløk. fres også suppen, Ha i tomatpueen fres . Ha på fløte. Smak til med salt, sukker, pepper. Her bruker du det kjøttet du selv ønsker. Alt fra dyrt biffkjøtt og vilt til kjøttdeig og pølser. Du kan også ha mere og andre grønnsaker. Anonymous poster hash: 59942...b4e
gale damen Skrevet 2. oktober 2015 #7 Skrevet 2. oktober 2015 Jegergryte: Hjort/elg, løk, sopp, bacon, rømme. Jeg bruker blandingsforhold ca 400 g kjøtt, en løk, en halv pose sopp (papirpose som du legger sopp i når du kjøper den) en pakke bacon, ett beger rømme. Krydrer med salt, pepper og noen einebær, samt to skiver geitost. Minimalt med ingredienser, superenkelt å lage og smaker godt. Serveres med ris eller poteter:-) Ikke noe væske i? Anonymous poster hash: 230d4...6ad Ikke ut over det som naturlig avgis fra ingrediensene, og rømme. Kjøtt, sopp, bacon og løk stekes hver for seg før en putter det i gryta :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå