Mamalarma Skrevet 2. oktober 2015 #1 Skrevet 2. oktober 2015 Det er lov å ha med strikkepinner inn på flyet? Vanlig rundpinne.
Mamalarma Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter #2 Skrevet 2. oktober 2015 Spør først, Google etterpå. Fant svar selv.
MarianeA Skrevet 2. oktober 2015 #3 Skrevet 2. oktober 2015 Ja til både blyanter og strikkepinner. God tur
Mamalarma Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2015 (endret) Ja til både blyanter og strikkepinner. God tur Jeg spurte nå bare om strikkepinner. Blyanter har jeg ikke nevnt. Men takk for svar likevel. Selv om jeg hadde funnet svar selv Endret 2. oktober 2015 av Mamalarma
MarianeA Skrevet 2. oktober 2015 #6 Skrevet 2. oktober 2015 Ja til både blyanter og strikkepinner. God tur Jeg spurte nå bare om strikkepinner. Blyanter har jeg ikke nevnt. Men takk for svar likevel. Selv om jeg hadde funnet svar selv Det var noen andre som nylig spurte om fargeblyanter, derfor skrev jeg det
Mamalarma Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2015 Ja til både blyanter og strikkepinner. God tur Jeg spurte nå bare om strikkepinner. Blyanter har jeg ikke nevnt. Men takk for svar likevel. Selv om jeg hadde funnet svar selv Det var noen andre som nylig spurte om fargeblyanter, derfor skrev jeg det Ok. Det har ikke jeg fått med meg. Første gang det er aktuelt med strikkepinner på fly, så ble plutselig usikker på om de fikk være med i håndbagasjen eller måtte pakkes i vanlig bagasje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå