Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 4de barnet og alle heter noe med dobbelt. Barnefar og jeg er vel det man kaller "nybønder" Anonymous poster hash: ae08c...5d1
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #2 Skrevet 1. oktober 2015 Veldig fint! Vi har Signe Amalie:) Anonymous poster hash: 7079a...e3a
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #3 Skrevet 1. oktober 2015 Fint, men mye bedre med Signe Amalie som en annen nevner her. Syns det er tungvindt når navn nr to begynner på samme bokstav som nr en slutter på. Anonymous poster hash: d3475...769
megmegmeg Skrevet 2. oktober 2015 #4 Skrevet 2. oktober 2015 Ble litt "tungt" med begge navnene sammen syns jeg iallefall. Pene navn, men syns ikke at de passer sammen. Men det er bare min mening; velg det dere syns er finest
LivetErEnLek Skrevet 2. oktober 2015 #5 Skrevet 2. oktober 2015 Signe er det vakreste jentenavnet jeg vet om. Men jeg synes det blir rart når man bruker det sammen med et annet navn. Blir litt "signe maten" hvis du skjønner hva jeg mener?
Gjest Antarctica Skrevet 2. oktober 2015 #6 Skrevet 2. oktober 2015 Fint, men mye bedre med Signe Amalie som en annen nevner her. Syns det er tungvindt når navn nr to begynner på samme bokstav som nr en slutter på. Anonymous poster hash: d3475...769 Enig. Det blir fort til "Signemilie". Ville ha tenkt at navn nr 2 burde begynne på konsonant. Signe Lovise Signe Margrete Signe Rebekka Signe Juliane Signe Sol Signe Martine
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #7 Skrevet 2. oktober 2015 fine navn, men finest hver for seg. Spesielt Signe står best alene. Anonymous poster hash: 3b0d8...7ff
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #8 Skrevet 2. oktober 2015 Synes Signe står best alene. Ble også litt stilkræsj med Emilie som er for "søtt" til å stå sammen med Signe. Anonymous poster hash: 89ce8...ffa
MarianeA Skrevet 2. oktober 2015 #9 Skrevet 2. oktober 2015 Vakkert navn, men litt tungt med Emilie som mellomnavn. Hvis man likevel bare bruker fornavn i det daglige er det helt grei kombinasjon.
Gjest Darwinia:-) Skrevet 2. oktober 2015 #10 Skrevet 2. oktober 2015 Begge er flotte navn men synes også det blir litt "mye" sammen, ihvertfall hvis begge skal brukes i det daglige.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #11 Skrevet 2. oktober 2015 Nydelig! Både sammen og hver for seg. Anonymous poster hash: fd49d...fb5
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #12 Skrevet 2. oktober 2015 Fint, men mye bedre med Signe Amalie som en annen nevner her. Syns det er tungvindt når navn nr to begynner på samme bokstav som nr en slutter på. Anonymous poster hash: d3475...769 Enig. Det blir fort til "Signemilie". Ville ha tenkt at navn nr 2 burde begynne på konsonant. Signe Lovise Signe Margrete Signe Rebekka Signe Juliane Signe Sol Signe Martine Signe Sol?? Signe sola ja Anonymous poster hash: 50389...a82
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #13 Skrevet 2. oktober 2015 Signe er fint i seg selv. Men forslag til dobbeltnavn som faller meg inn (enig i at Emilie er fint, men at det blir litt tungt med to like bokstaver i enden og starten): Signe Marie (alltid en klassiker, og kanskje ikke så mange Marie-mellomnavn lenger??) Signe Kristine Signe Cecilie (likner litt på Emilie og ikke så mye brukt nå til tross for en nydelig navn synes jeg) Signe Helene Signe Dorthea (litt annerledes kanskje faller i smak?) Signe Mathea Signe Alvilde (mitt hemmelige jentenavn, jeg byr på det, for her blir ingen flere barn/datter ;-) Lykke til Anonymous poster hash: 50389...a82
Gjest Antarctica Skrevet 2. oktober 2015 #14 Skrevet 2. oktober 2015 Fint, men mye bedre med Signe Amalie som en annen nevner her. Syns det er tungvindt når navn nr to begynner på samme bokstav som nr en slutter på.Anonymous poster hash: d3475...769 Enig. Det blir fort til "Signemilie". Ville ha tenkt at navn nr 2 burde begynne på konsonant.Signe LoviseSigne MargreteSigne RebekkaSigne JulianeSigne SolSigne Martine Signe Sol?? Signe sola ja Anonymous poster hash: 50389...a82 Heller det enn Signe Saga...
Bentix Skrevet 2. oktober 2015 #16 Skrevet 2. oktober 2015 Fine navn synes jeg og synes de passer bra sammen
mamma_til_verdens_beste Skrevet 2. oktober 2015 #17 Skrevet 2. oktober 2015 Kjenner faktisk en Signe Emilie
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #18 Skrevet 3. oktober 2015 Det blir bedre om navn nummer to begynner på en konsonant. Anonymous poster hash: e4b37...6ee
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #20 Skrevet 3. oktober 2015 Begge navnene er fine. Jeg personlig liker ikke dobbeltnavn. Signe er kraftig på vei opp da. Kjenner fem jenter under fire år som heter det nå. Anonymous poster hash: 067df...13b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå