Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Jim?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen elsker det mens jeg hater det...

 

Anonymous poster hash: bbc16...249

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kriminininiminell.

 

Anonymous poster hash: b1e9a...3e7

Skrevet

Liker det ikke. De jeg vet om som har det navnet, er noen bøller som aldri har jobbet



Anonymous poster hash: 2e104...0a9
Skrevet

 

Liker det ikke. De jeg vet om som har det navnet, er noen bøller som aldri har jobbet

 

Anonymous poster hash: 2e104...0a9

 

kriminelle bøller skulle det stå

 

Anonymous poster hash: 2e104...0a9

Skrevet

Grusomt!

 

Anonymous poster hash: a1a95...982

Skrevet

Rett og slett bare helt grusomt! Bøllenavn så det holder.

 

Anonymous poster hash: 97d28...e3d

Skrevet

Bare med mellomnavn:

 

Jim Robin

Jim Jesus

Jim Tommy

Jim Ronny

Jim Johnny

Jim Chrisander

Jim Jens

 

Anonymous poster hash: b1e9a...3e7

Skrevet

Bare med mellomnavn:

 

Jim Robin

Jim Jesus

Jim Tommy

Jim Ronny

Jim Johnny

Jim Chrisander

Jim Jens

 

Anonymous poster hash: b1e9a...3e7

Jim Jesus :legrine: :legrine: :legrine: :legrine: :legrine: :legrine: :legrine: :legrine: :legrine: :legrine: :legrine: :legrine: :legrine: :legrine: :legrine:

 

Anonymous poster hash: 2e104...0a9

Skrevet

Bare med mellomnavn:

 

Jim Robin

Jim Jesus

Jim Tommy

Jim Ronny

Jim Johnny

Jim Chrisander

Jim Jens

 

Anonymous poster hash: b1e9a...3e7

Spy!

 

Anonymous poster hash: 97d28...e3d

Skrevet

Om dere var engelsktalende så hadde det vært greit. På norsk - nei!

 

Liker det ikke på norsk, men det har nok mest med det å gjøre at jeg er i slekt med en voldelig og kriminell Jim.

Så jeg er på ingen måte objektiv ;)



Anonymous poster hash: 5828e...a56
Skrevet

Jeg er gift med verdens fineste Jim. Han er et arbeidsjern uten like, og står på hodet i vinkel for at andre skal ha det bra.

Så jeg har bare gode tanker om det navnet.

Men jeg ville ikke brukt det selv, det er for kort og ufullstendig synes jeg.

 

Anonymous poster hash: a7cd8...eb8

Skrevet

Om 20 år er det vel mange med navn som Liam, Leander og Nathaniel som er kriminelle.

 

Ikke Jim

 

Anonymous poster hash: d739f...970

Skrevet

Syns det er fint jeg! Kjenner selv to som heter Jim; begge er flotte menn som er høyt utdannet (ene er advokat, andre er lærer ved en høyskole). :)

Skrevet

Jeg liker det ikke. Ikke fordi jeg har dårlige assosiasjoner (kjenner ingen som heter det), men fordi jeg ikke liker ordlyden. Er ikke så glad i lignende navn heller, som Jan, Kim etc.

 

Anonymous poster hash: c739f...227

Skrevet

Søttitalls white trash!

Styr unna.

 

Anonymous poster hash: d0a13...4f1

Skrevet

Jeg kjenner en kjempefin Jim. Høyt utdannet. Godt betalt jobb. Hus. Jobber veldig for at andre skal ha det bra. Men ville neppe brukt det selv.

 

Anonymous poster hash: 5c86a...b73

Skrevet

Tenker på han som hadde seg med paien 😆 Tungvint og klinger ikke bra på norsk syns jeg...

Gjest Antarctica
Skrevet

Syns ikke det er "kriminelt" akkurat, men det er kort og amputert og fungerer dårlig på norsk. Eller sier dere "Dzjim"?

Skrevet

Syns ikke det er "kriminelt" akkurat, men det er kort og amputert og fungerer dårlig på norsk. Eller sier dere "Dzjim"?

Jeg sier Jim akkurat som jeg

sier Janne, Jannicke, Johan osv

 

Anonymous poster hash: 5c86a...b73

Skrevet

Synes det er kjempefint jeg.

Og som andre her påpeker, det er nok ikke Jim som vil toppe krimstatistikken de kommende årene... Snarere Lukas, Marcus, Leo og Liam...

 

Anonymous poster hash: e2ef2...e5b

Skrevet

Ingen dårlige assosiasjoner. Tenker ikke bøllenavn. Men det er litt tynt. Da har Tom bedre. Ikke helt likt men noe i samme gata.

 

Anonymous poster hash: 9df46...6c7

Skrevet

Med norsk uttale er det helt fryktelig stygt!

 

Anonymous poster hash: d9b65...1ab

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Bare med mellomnavn:

 

Jim Robin

Jim Jesus

Jim Tommy

Jim Ronny

Jim Johnny

Jim Chrisander

Jim Jens

 

Anonymous poster hash: b1e9a...3e7

Snakker om å gjøre vondt verre. Jim Jens😅

Skrevet

Litt veikt og pinglete 



Anonymous poster hash: bafe4...317
Skrevet

*rampunge* ;)

 

Kjenner to som heter Jim, den ene er en skikkelig rampunge og den andre er godt voksen og narkoman.

Sååååeh.....



Anonymous poster hash: f5f13...36e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...