Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Mannen elsker det mens jeg hater det... Anonymous poster hash: bbc16...249
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #2 Skrevet 1. oktober 2015 Kriminininiminell. Anonymous poster hash: b1e9a...3e7
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #3 Skrevet 1. oktober 2015 Liker det ikke. De jeg vet om som har det navnet, er noen bøller som aldri har jobbet Anonymous poster hash: 2e104...0a9
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #4 Skrevet 1. oktober 2015 Liker det ikke. De jeg vet om som har det navnet, er noen bøller som aldri har jobbet Anonymous poster hash: 2e104...0a9 kriminelle bøller skulle det stå Anonymous poster hash: 2e104...0a9
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #5 Skrevet 1. oktober 2015 Grusomt! Anonymous poster hash: a1a95...982
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #6 Skrevet 1. oktober 2015 Rett og slett bare helt grusomt! Bøllenavn så det holder. Anonymous poster hash: 97d28...e3d
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #7 Skrevet 1. oktober 2015 Bare med mellomnavn: Jim Robin Jim Jesus Jim Tommy Jim Ronny Jim Johnny Jim Chrisander Jim Jens Anonymous poster hash: b1e9a...3e7
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #8 Skrevet 1. oktober 2015 Bare med mellomnavn: Jim Robin Jim Jesus Jim Tommy Jim Ronny Jim Johnny Jim Chrisander Jim Jens Anonymous poster hash: b1e9a...3e7 Jim Jesus :legrine: :legrine: :legrine: :legrine: :legrine: :legrine: :legrine: Anonymous poster hash: 2e104...0a9
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #9 Skrevet 1. oktober 2015 Bare med mellomnavn: Jim Robin Jim Jesus Jim Tommy Jim Ronny Jim Johnny Jim Chrisander Jim Jens Anonymous poster hash: b1e9a...3e7 Spy! Anonymous poster hash: 97d28...e3d
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #10 Skrevet 1. oktober 2015 Om dere var engelsktalende så hadde det vært greit. På norsk - nei! Liker det ikke på norsk, men det har nok mest med det å gjøre at jeg er i slekt med en voldelig og kriminell Jim. Så jeg er på ingen måte objektiv Anonymous poster hash: 5828e...a56
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #11 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg er gift med verdens fineste Jim. Han er et arbeidsjern uten like, og står på hodet i vinkel for at andre skal ha det bra. Så jeg har bare gode tanker om det navnet. Men jeg ville ikke brukt det selv, det er for kort og ufullstendig synes jeg. Anonymous poster hash: a7cd8...eb8
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #12 Skrevet 1. oktober 2015 Om 20 år er det vel mange med navn som Liam, Leander og Nathaniel som er kriminelle. Ikke Jim Anonymous poster hash: d739f...970
megmegmeg Skrevet 2. oktober 2015 #13 Skrevet 2. oktober 2015 Syns det er fint jeg! Kjenner selv to som heter Jim; begge er flotte menn som er høyt utdannet (ene er advokat, andre er lærer ved en høyskole).
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #14 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg liker det ikke. Ikke fordi jeg har dårlige assosiasjoner (kjenner ingen som heter det), men fordi jeg ikke liker ordlyden. Er ikke så glad i lignende navn heller, som Jan, Kim etc. Anonymous poster hash: c739f...227
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #15 Skrevet 2. oktober 2015 Søttitalls white trash! Styr unna. Anonymous poster hash: d0a13...4f1
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #16 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg kjenner en kjempefin Jim. Høyt utdannet. Godt betalt jobb. Hus. Jobber veldig for at andre skal ha det bra. Men ville neppe brukt det selv. Anonymous poster hash: 5c86a...b73
kristinehufine Skrevet 2. oktober 2015 #17 Skrevet 2. oktober 2015 Tenker på han som hadde seg med paien 😆 Tungvint og klinger ikke bra på norsk syns jeg...
Gjest Antarctica Skrevet 2. oktober 2015 #18 Skrevet 2. oktober 2015 Syns ikke det er "kriminelt" akkurat, men det er kort og amputert og fungerer dårlig på norsk. Eller sier dere "Dzjim"?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #19 Skrevet 2. oktober 2015 Syns ikke det er "kriminelt" akkurat, men det er kort og amputert og fungerer dårlig på norsk. Eller sier dere "Dzjim"? Jeg sier Jim akkurat som jeg sier Janne, Jannicke, Johan osv Anonymous poster hash: 5c86a...b73
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #20 Skrevet 2. oktober 2015 Synes det er kjempefint jeg. Og som andre her påpeker, det er nok ikke Jim som vil toppe krimstatistikken de kommende årene... Snarere Lukas, Marcus, Leo og Liam... Anonymous poster hash: e2ef2...e5b
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #21 Skrevet 2. oktober 2015 Ingen dårlige assosiasjoner. Tenker ikke bøllenavn. Men det er litt tynt. Da har Tom bedre. Ikke helt likt men noe i samme gata. Anonymous poster hash: 9df46...6c7
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #22 Skrevet 2. oktober 2015 Med norsk uttale er det helt fryktelig stygt! Anonymous poster hash: d9b65...1ab
Gjest Darwinia:-) Skrevet 2. oktober 2015 #23 Skrevet 2. oktober 2015 Bare med mellomnavn: Jim Robin Jim Jesus Jim Tommy Jim Ronny Jim Johnny Jim Chrisander Jim Jens Anonymous poster hash: b1e9a...3e7 Snakker om å gjøre vondt verre. Jim Jens😅
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #24 Skrevet 2. oktober 2015 Litt veikt og pinglete Anonymous poster hash: bafe4...317
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #25 Skrevet 2. oktober 2015 *rampunge* Kjenner to som heter Jim, den ene er en skikkelig rampunge og den andre er godt voksen og narkoman. Sååååeh..... Anonymous poster hash: f5f13...36e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå