Gå til innhold

er dette mye mat for en dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frokost kl 9: smoodie laget av. 2 egg. Frosne bringebær. Halv banan og litt melk.

Kl. 11: 2 små epler. Ca 10 svisker.

Kl.14: 4 knekkebrød med skinkeost.

Kl. 17: 2 skinkebiffer. Masse stekte grønnsaker med ris.

Kl.19: pulled pork med litt pommfri salat med dressing og 1 bagels.

Kl. 21.30: 3 knekkebrød med skinkeost.

Har spist nesten en tube med skinkeost 😨

Anonymous poster hash: fdfeb...0c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye kalorier hvertfall...

Anonymous poster hash: 3f329...59e

Skrevet

Huff.. skal ha mensen snart da blir jeg som et mat monster 😂😂

Skrevet

Oii, dette var mye ja! Hvordan klarer du å trykke i deg alt dette? :D

Skrevet

Vanskelig å si. Forsøk lifesum. Finnes som app og nettside. Der kan du legge inn data om deg selv og få beregnet ca hvor mye du skal spise hver dag. Så legger du inn det du har spist, så ser du om det er for mye, for lite eller passe. Du får også se sammensetningen av fett, karbs og proteiner. Nyttig om man vil lære seg litt om sunt kosthold ;)

Anonymous poster hash: 79b67...40d

Skrevet

Ja, du trenger ikke spise hver 2. time! Og hvorfor to middager? Og egg i smoothien høres ikke spesielt godt ut, hehe... Hvis du fjerner den ene middagen og kanskje krymper den Ndre litt, og tar bort halvparten av knekkebrødene er du mer i rute . Og spis mer frukt.

Skrevet

Ja, det synes jeg var veldig mye. Hvordan orker du å spise 2 middager med bare 2 timers mellomrom + 7 knekkebrød og nesten en hel tube med skinkeost!!!

Anonymous poster hash: 9cb7f...ee5
Skrevet

Oj! Det var MYE mat. Har du trent i dag?

Hvorfor har du spist middag to ganger?

Er også litt i stuss med frokosten. Hvorfor ikke koke to egg og ha et par knekkebrød til?

Lurer også litt på stor og sen kveldsmat.

Ellers mange tomme kalorier: bagels er en skikkelig kaloribombe og ris inneholder som regel lite næring ... og pommes frites? Huff!

Spis heller rå frukt og grønnsaker. Smoothies er ikke så sunt som man skulle tro,

Skrevet

Var så sulten idag..og skal ha mensen.. har gått i ca 2 uker og nesten ikke spist pga masse stress på jobb så kansje jeg trengte litt ekstra mat idag 😉 nei jeg trener ikke..

Hi

Skrevet

Jeg må kremte, da jeg også er en karbodronning, og jeg spiser mye. Min dag har sett slik ut i dag:

To grove brødskiver til frokost med honning. 
Lunsj besto av to grove brødskiver med kremost og salami.
Middag besto av taco (to lefser fylt med kyllingkjøttdeig, ost, litt ris og grønnsaker).
Kveldsmaten, hoh, joda, det var en halv isboks (Dream med cookiedough og noe greier). Vanligvis er det også et par skiver med noe karbofylt. 
Jeg er sulten mellom måltidene, men krever av meg selv at jeg ikke skal spise oftere. Jeg sulten igjen nå... Jeg elsker brød, som dere ser. 

Anonymous poster hash: b6059...829
Skrevet

Ja, du trenger ikke spise hver 2. time! Og hvorfor to middager? Og egg i smoothien høres ikke spesielt godt ut, hehe... Hvis du fjerner den ene middagen og kanskje krymper den Ndre litt, og tar bort halvparten av knekkebrødene er du mer i rute . Og spis mer frukt.

Egg i smoothie smaker ikke egg, og konsistensen blir så luftig og fin, nesten skummet. Fantastisk godt. Jeg drikker hjemmelaget proteinsmoothie etter trening, det er nesten motivasjon nok til treningen alene ;)

Ellers synes jeg ikke du har spist sååå mye, HI, men det er kanskje litt voldsomt hvis du ikke trener. Men pms er pms altså 😁😁😁

Anonymous poster hash: 4d3da...4aa

Skrevet

Jeg har spist 2 runde bokser makrell i tomat fordelt på 6 frøknekkebrød, 2 speilegg og en 1og1/2 dl kremfløte😀

Anonymous poster hash: 4202e...b13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...