Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Noen fler som har opplevd det? har så mye vondt denne gang sammenlignet med forrige gang. Spark gjør vondt, holder på å kaste opp osv. Skvetter til. 4,5 uker til termin Anonymous poster hash: 7c7db...2b4
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #2 Skrevet 1. oktober 2015 , Anonymous poster hash: 7c7db...2b4
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #3 Skrevet 1. oktober 2015 Samme her. Termin i morgen!!!!!!!! Anonymous poster hash: a0b31...264
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #4 Skrevet 1. oktober 2015 Jepp, føler meg mye større denne gangen, og alt er mye tyngre og vondere. Føler meg egentlig som en kiwi full av egg (fuglen altså, ikke frukten). Anonymous poster hash: ed49a...4a4
Kanutten83 Skrevet 1. oktober 2015 #5 Skrevet 1. oktober 2015 Ja, svangerskap nr 2 var desidert verst her, hyperemesis med innleggelse, konstant vondt i rygg, ribbein og sikker på at ungen sparket på meg blåmerker på innsiden... Han ble født 1 mnd for tidlig, og det var faktisk en befrielse, spesielt siden han var 3 kg og like frisk som en fullbåren baby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå