Gå til innhold

Signe eller Saga?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Signe! Ei sag sager man med. "Kan du henta saga?"

 

Anonymous poster hash: 5ee93...786

For "Gud signe heimen" er bedre?

Ja.

 

Anonymous poster hash: 5ee93...786

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Saga. Synes det er nydelig.

Mange navn er ord også (Tone, Lene, Live osv), synes ikke det betyr noe.

 

Signe er også fint, da.

 

Anonymous poster hash: 7a0fc...87b

Skrevet

Saga!

 

Anonymous poster hash: e4102...622

Skrevet

Sangna!



Anonymous poster hash: 7b97e...7a6
Skrevet

Definitivt Signe!

 

Anonymous poster hash: c7049...6cd

Skrevet

Helt klart Signe. Saga er mote akkurat nå - og helt ut om ett par år. Det fungerer mye bedre på svensk enn på norsk.



Anonymous poster hash: 7540b...d16
Skrevet

Saga😊

 

Anonymous poster hash: 77190...165

Skrevet

Signe er faktisk fint!

Saga er en hest.

 

Anonymous poster hash: 3642f...7cb

Skrevet

Jeg liker begge navnene, men ville valgt Signe :)

Skrevet

Uten tvil Saga! Kjempefint! Jeg tenker ikke på en sag, men på en saga som i en fortelling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...