Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #26 Skrevet 1. oktober 2015 Signe! Ei sag sager man med. "Kan du henta saga?" Anonymous poster hash: 5ee93...786 For "Gud signe heimen" er bedre? Ja. Anonymous poster hash: 5ee93...786
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #28 Skrevet 1. oktober 2015 Saga. Synes det er nydelig. Mange navn er ord også (Tone, Lene, Live osv), synes ikke det betyr noe. Signe er også fint, da. Anonymous poster hash: 7a0fc...87b
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #29 Skrevet 2. oktober 2015 Saga! Anonymous poster hash: e4102...622
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #30 Skrevet 2. oktober 2015 Sangna! Anonymous poster hash: 7b97e...7a6
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #31 Skrevet 2. oktober 2015 Definitivt Signe! Anonymous poster hash: c7049...6cd
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #33 Skrevet 2. oktober 2015 Helt klart Signe. Saga er mote akkurat nå - og helt ut om ett par år. Det fungerer mye bedre på svensk enn på norsk. Anonymous poster hash: 7540b...d16
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #34 Skrevet 2. oktober 2015 Saga😊 Anonymous poster hash: 77190...165
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #36 Skrevet 2. oktober 2015 Signe er faktisk fint! Saga er en hest. Anonymous poster hash: 3642f...7cb
klishe89 Skrevet 2. oktober 2015 #37 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg liker begge navnene, men ville valgt Signe
Rubella Skrevet 2. oktober 2015 #38 Skrevet 2. oktober 2015 Uten tvil Saga! Kjempefint! Jeg tenker ikke på en sag, men på en saga som i en fortelling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå