Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Er det riktig at man da kan forsyne seg av varer fra lageret til firmaet uten å betale? Eller blir dette trukket fra lønna? Kjenner noen som jobber som dette, og de blir jo kjent med andre, og det virker som det er helt ok å bytte varer seg i mellom? Gir bort litt, får litt. Til privat bruk altså. Anonymous poster hash: fc280...10f
MarianeA Skrevet 1. oktober 2015 #2 Skrevet 1. oktober 2015 Det kan jeg aldri tenke meg. Er vel få steder man kan forsyne seg av lasset på en slik måte.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #3 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg har prøvd og spørre hun ene jeg kjenner som jobber som det, men hun bare fjaset det bort. Det er snakk om varer for mye penger! Og hun kommer stadig hjem med varer fra andre firmaer, da har de bytta...? Anonymous poster hash: fc280...10f
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #4 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg jobber på hotell, der mange av disse selgerene bor, og jeg får en del produkter. Regner med de får en del til markedsføring. Anonymous poster hash: a3a70...5dc
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #5 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg jobber på hotell, der mange av disse selgerene bor, og jeg får en del produkter. Regner med de får en del til markedsføring. Anonymous poster hash: a3a70...5dc Jojo, men det er jo ikke markedsføring å ta med 4 kasser i hvert selskap man er i? Eller på alle avslutninger på skolen. Eller bursdager man er bedt i? Syns bare det er veldig rart... men det er vel kanskje sånn det er.. Anonymous poster hash: fc280...10f
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #7 Skrevet 1. oktober 2015 Mannen jobber i et sånt firma. Det er helt vanlig å få med hjem, og bytte bort, forskjellige produkter. Smaksprøver kaller de det. Greit å vite hva man selger. Anonymous poster hash: 86627...367
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #8 Skrevet 1. oktober 2015 Mannen jobber i et sånt firma. Det er helt vanlig å få med hjem, og bytte bort, forskjellige produkter. Smaksprøver kaller de det. Greit å vite hva man selger. Anonymous poster hash: 86627...367 Okey :-) takk for svar fra innsiden Anonymous poster hash: fc280...10f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå