Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Hvordan er det med underlivet etterpå? Da tenker jeg på venusberget. Blir det slapt? Jeg er 105kg. Litt små redd det skal se ut som en 80åring 😕  Anonymous poster hash: b7066...026
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #2 Skrevet 1. oktober 2015 Er ikke slapp noen steder. Tatt av 46 kg  Anonymous poster hash: 6e66b...7f7
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #4 Skrevet 1. oktober 2015 Takk for svar 😙 da håper jeg att det går bra med meg og 😇  Anonymous poster hash: b7066...026
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #5 Skrevet 1. oktober 2015 Kupler tråden litt, hvordan funker en slanke oprasjon ? Og hva skjer etterpå med tanke på mat og inntak av det?  Anonymous poster hash: 5ade4...aec
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #6 Skrevet 1. oktober 2015 Ble veldig slapt. Tok full bukplastikk med fettsuging for ett år siden, og fikk da skikkelig " dåseløft" samtidig. Yes!  Anonymous poster hash: 7d058...7f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå