Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Nelly??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker det godt men ikke mannen :) typisk det!

 

Anonymous poster hash: f081f...820

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Je synes navnet er kjempe fint. Det er langt oppe på vår liste. Vi har valgt å stave det litt anderledes da, Nellie :)

Skrevet

Fint :)

 

Anonymous poster hash: 2aad9...38d

Skrevet

Veldig fint, men kjenner fire små (og litt større) Nellyer, så jeg føler kanskje det er litt oppbrukt...

 

Anonymous poster hash: 1903e...cda

Skrevet

Blanding av Harry og navnet på en klesbutikk.

 

Og tenker av en eller annen grunn på snelle også

 

Anonymous poster hash: 566ef...ee2

Skrevet

Jeg synes det er svært lite pent. På linje med Marry (ja, med to r'er og norsk uttale).

 

 

 

Anonymous poster hash: 47138...e8f

Skrevet

Dama som jobber i Timberkings heter nelly :)

 

Anonymous poster hash: 5c6cd...5dc

Skrevet

Nelly. Lakkegatas rose.  Det sier alt.



Anonymous poster hash: 24267...4b4
Skrevet

Hunden vår heter Nelly :D

 

Anonymous poster hash: 0f60f...c32

Skrevet

fint,men for meg er det et guttenavn :) favoritt rapperen min heter Nelly :)

 

 

men er kanskje mest jentenavn,vet ikke jeg,men uansett så er det guttenavn for meg :)

Skrevet

Snodig at jeg kom over denne tråden akkurat nå!

 

Jeg har nettopp kommet hjem fra pleiehjemmet til bestemor, og da jeg gikk mot utgangen leste jeg tilfeldig på et skilt på et av naborommene og der sto det "her bor Nelly". Husker jeg tenkte at det var et fint navn :)

 

Anonymous poster hash: d223f...e7c

Skrevet

Får assosiasjoner til en fattig blomsterselger ala hun i My Fair Lady.

 

Anonymous poster hash: d9eb3...4dd

Skrevet

Det er navnet jeg alltid har ønsket og gi min datter om jeg får det. Min tipp older mor hadde dette som første navn jeg arvet mellom navnet hennes. Jeg ønsket egentlig at jeg hadde det navnet men om jeg får en datter så skal hun få navnet Nelly Cecilie. Cecile er mannens tipp oldemor og det var navnet hans mor ønsket å gi til sin datter men da hun kun fikk gutter fikk hun aldri gitt det navnet. Så har lyst å gjøre henne glad om vi får jente for syntes de passet godt sammen.

 

Anonymous poster hash: 1bb8e...a46

Skrevet

Veldig fint :-)

 

Anonymous poster hash: 13e2d...fcd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...