Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg liker det godt men ikke mannen typisk det! Anonymous poster hash: f081f...820
2HarLystÅbli3 Skrevet 1. oktober 2015 #2 Skrevet 1. oktober 2015 Je synes navnet er kjempe fint. Det er langt oppe på vår liste. Vi har valgt å stave det litt anderledes da, Nellie
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #4 Skrevet 1. oktober 2015 Fint Anonymous poster hash: 2aad9...38d
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #5 Skrevet 1. oktober 2015 Veldig fint, men kjenner fire små (og litt større) Nellyer, så jeg føler kanskje det er litt oppbrukt... Anonymous poster hash: 1903e...cda
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #6 Skrevet 1. oktober 2015 Blanding av Harry og navnet på en klesbutikk. Og tenker av en eller annen grunn på snelle også Anonymous poster hash: 566ef...ee2
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #7 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg synes det er svært lite pent. På linje med Marry (ja, med to r'er og norsk uttale). Anonymous poster hash: 47138...e8f
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #8 Skrevet 1. oktober 2015 Dama som jobber i Timberkings heter nelly Anonymous poster hash: 5c6cd...5dc
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #9 Skrevet 1. oktober 2015 Nelly. Lakkegatas rose. Det sier alt. Anonymous poster hash: 24267...4b4
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #10 Skrevet 1. oktober 2015 Hunden vår heter Nelly Anonymous poster hash: 0f60f...c32
februarprins2013 Skrevet 1. oktober 2015 #11 Skrevet 1. oktober 2015 fint,men for meg er det et guttenavn favoritt rapperen min heter Nelly men er kanskje mest jentenavn,vet ikke jeg,men uansett så er det guttenavn for meg
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #12 Skrevet 1. oktober 2015 Snodig at jeg kom over denne tråden akkurat nå! Jeg har nettopp kommet hjem fra pleiehjemmet til bestemor, og da jeg gikk mot utgangen leste jeg tilfeldig på et skilt på et av naborommene og der sto det "her bor Nelly". Husker jeg tenkte at det var et fint navn Anonymous poster hash: d223f...e7c
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #15 Skrevet 1. oktober 2015 Får assosiasjoner til en fattig blomsterselger ala hun i My Fair Lady. Anonymous poster hash: d9eb3...4dd
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #16 Skrevet 1. oktober 2015 Det er navnet jeg alltid har ønsket og gi min datter om jeg får det. Min tipp older mor hadde dette som første navn jeg arvet mellom navnet hennes. Jeg ønsket egentlig at jeg hadde det navnet men om jeg får en datter så skal hun få navnet Nelly Cecilie. Cecile er mannens tipp oldemor og det var navnet hans mor ønsket å gi til sin datter men da hun kun fikk gutter fikk hun aldri gitt det navnet. Så har lyst å gjøre henne glad om vi får jente for syntes de passet godt sammen. Anonymous poster hash: 1bb8e...a46
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #17 Skrevet 1. oktober 2015 Veldig fint :-) Anonymous poster hash: 13e2d...fcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå