Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 I helga er jeg invitert på innflyttingsfest, og lurer på om det er normalt å ta med gave?Og isåfall hva kan jeg gi til en person jeg nesten ikke kjenner? Er en nyansatt kollega, derfor vi ikke er så godt kjent enda Anonymous poster hash: 43a18...c68
TPK Skrevet 1. oktober 2015 #2 Skrevet 1. oktober 2015 Ja, det er vanlig. En flaske vin er vel safe, men det er vanligst å gi noe interiørgreier. Lysestaker med lys f.eks. Kanskje annerledes hvis det er en mann.
MarianeA Skrevet 1. oktober 2015 #3 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg ville tatt med gave. Ikke vin. Men noe fint til hjemmet. Lys og lysestaker er foreslått, ellers er det masse fint rundt om på butikkene synes jeg. Hva man skal kjøpe avhenger litt av hvor dyrt det skal være.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #4 Skrevet 1. oktober 2015 Ja, innflyttningsgave hører med. Jeg hadde gått for vin, blomster eller noe interørgreier. Anonymous poster hash: 81499...a13
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #5 Skrevet 1. oktober 2015 Helt klart gave. Er det ikke 40% på alle kjøkkenkniver på coop denne uka? Et kjøkkenhåndle og/eller grytelapper og en kniv er vel en fin gave til en mann? Ellers er det ganske vanlig å kjøpe lyslykter, servietter, en litt eksklusiv såpe til badet, blomster og slike ting Anonymous poster hash: bafa9...cf3
amandine Skrevet 1. oktober 2015 #6 Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Du må jo kjenne personen for å kunne kjøpe interiørting... Sats på vin eller blomster. Nøytralt og greit. Dere som sier at HI skal kjøpe fine ting til huset som finnes i alle prisklasser, hvordan i alle dager skal HI vite hva kollegaen liker? Ikke alle har (gudskjelov) lik smak. Endret 1. oktober 2015 av amandine
Jussi Skrevet 1. oktober 2015 #7 Skrevet 1. oktober 2015 Ja, innflytningsgave er vanlig å gi når man blir invitert på innflytningsfest Blomster, vin, god sjokolade eller kaffe er mine forslag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå