Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Har en baby på 3,5 mnd. som virker så lei mme. Noen som vet om jeg kan ha litt nypeekstrakt i melka for litt variasjon i smaken? Anonymous poster hash: a3e09...7e4
Mamma til 2 søte Skrevet 1. oktober 2015 #2 Skrevet 1. oktober 2015 Ville heller prøvd litt malt først. Det har samme effekt, litt søtere kanskje. Men mye c-vitaminer i nypeekstrakt. Vi brukte å blande det ut i kokt vann til største ☺
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #3 Skrevet 1. oktober 2015 Har malt i pga. magen. Men han virker like lei. Vi må lirke veldig bare for å få i han 130 ml. Han har lagt greit på seg i forholdt til kurven sin da. Men tenkte kanskje det ville gi en litt annen smak som var ok før grøtstart. Takk for tilbakemeldingen. Anonymous poster hash: a3e09...7e4
Mamma til 2 søte Skrevet 1. oktober 2015 #4 Skrevet 1. oktober 2015 Er jo ikke sikkert han er sulten heller☺ hvis kurven er ok tenker jeg. Bytte mme-merke da?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #5 Skrevet 1. oktober 2015 Nei men for at han ikke skal gå ned i vekt må han minimum ha i seg 130 x 6. Han er lang, så i forhold til høyde er han tynn. Han dytter ut flaska etter 70- 80 ml. Det er jo for lite. Men nypeekstrakt er kanskje for tidlig. Takk for svar ☺ Anonymous poster hash: a3e09...7e4
TPK Skrevet 1. oktober 2015 #6 Skrevet 1. oktober 2015 Hvis du spiser mye krydder og hvitløk smaker melka annerledes.
TPK Skrevet 1. oktober 2015 #7 Skrevet 1. oktober 2015 Hvis du spiser mye krydder og hvitløk smaker melka annerledes. Sorry, så nå at det var mme, ikke mm.
SuperFries Skrevet 1. oktober 2015 #8 Skrevet 1. oktober 2015 Første gang jeg har hørt at en baby virker lei av melka si. Det går seg til. De aller fleste spiser i bølgedaler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå