Gå til innhold

Bikini - dyr eller billig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt av mye, og alle gamle bikinier er kastet.

Trenger ny, men er det verdt å gå på typisk undertøysbutikk og få hjelp ( og gjerne betale 1000 kr) eller sitter en fra Cubus til 179 like greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har en 15-åringen kropp, uten valker og med pupper som strutter så er en billig bikini helt super.

Om du, som meg, har pupper med behov for litt støtte, og mage som buler litt her og der, så vil du nok ha glede av å prøve på bikinier i litt høyere prisklasse, og finne en som får kroppen din til å fremstå mest mulig flatterende😊

Anonymous poster hash: 3ddd5...9ba

Skrevet

Jeg brukte alltid billige bikinier, ofte slik trekant bikinier. Helt til jeg fikk større pupper pga amming. Fant ikke en fin bikini i sommer, alt satt rart. Hadde ikke mulighet til å gå innom change etc

Skrevet

Har tatt av mye, og alle gamle bikinier er kastet.

Trenger ny, men er det verdt å gå på typisk undertøysbutikk og få hjelp ( og gjerne betale 1000 kr) eller sitter en fra Cubus til 179 like greit?

Jeg gikk på en liten undertøysbutikkog fikk kjempegod hjelp. Har aldri hatt en så dyr bikini, men heller aldri hatt en bikini som sitter så godt. Så jeg synes det var vel verdt pengene

Anonymous poster hash: 77eaf...5fa

Skrevet

Har absolutt ikke tenåring-kropp ihvertfall.

Får vurdere å betale litt ekstra da ser jeg.

Change er i nærheten, og Netty som er en spesialbutikk.

Skrevet

Jeg kjøper alltid billige bikinier. Ser ikke helt poenget med å bruke over tusen kroner.

Anonymous poster hash: de38e...020

Skrevet

Hvis du har små/medium pupper er det ikke så nøye, men jeg som har megajugs må bare gå på undertøysbutikk. Hadde ikke funnet noe på Cubus som passet uansett.

Skrevet

Definitivt verdt en tur innom undertøysbutikken!

Jeg har alltid brukt billige bikinier, emn i år hadde jeg lagt meg litt ut og fant tilslutt ut at jeg skulle stikke innom Change. For en forskjell!

Der fikk jeg god hjelp til å finne riktig størrelse og bikiniene der ser jo "dyre" ut også- noe so i alle fall fikk meg til å føle meg bedre. *hehe* ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...