Gå til innhold

Gravid tross kraftige blødninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har hatt vanlig "mens" i styrke og varighet men som likevel fikk positiv test?

Anonymous poster hash: c0b23...a31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk mensen som normalt da jeg var gravid i august. Begynte med litt spotting på IKM men gikk raskt over til vanlig mens også i varighet. Trodde håpet var ute, men følte likevel noe ikke stemte og tok en test etter endt blødning. Den var da positiv (var ikke positiv dagen før IKM). Var desverre ikke noe positivt tegn for min del, endte i SA. Ved forrige svangerskap hadde jeg ingen blødninger.

Skrevet

Jeg hadde kraftige blødninger I flere dager I uke 4 og uke 10 da jeg var gravid med nr 2

Skrevet

Jeg skjønner nemlig ikke noe av kroppen min. Vet jeg hadde sex rundt eggløsning, men mens kom som normalt. En dag for sent, og begynte med spotting. Så vanlig mens etterpå. To dager etter mensen var over fikk jeg en miniblødning og nå har jeg utrolig mye blank utflod. Samt jeg har fått ekstremt med kviser og murringer i livmoren. Er jo en ekstremt liten sjangse for graviditet, så tenkte derfor jeg skulle høre om dette var vanlig :-)

Anonymous poster hash: c0b23...a31

Skrevet

Jeg hadde det i uke 11 og 13. Gikk bra :)

Gikk gjennom undertøy og tykk bukse, pluss koagulert blod i do. Men ingen smerter.

Anonymous poster hash: 30247...f25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...