Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Min gutt på 11 har én vindjakke, én vindtett fôret parkas (begge Didriksson) og én tynn regnjakke. Alle andre har blitt for små. Han må ha minst én ny jakke, føler jeg, for det kan fort skje at en jakke glemmes på skole, hos venner osv, så han må ha reservejakke Bør han også ha en dunjakke/boblejakke? Softshell? Hvor mange har ditt barn, og hva trenger de egentlig? Anonymous poster hash: e8eb8...b23
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #2 Skrevet 1. oktober 2015 Min gutt på 11 har én vindjakke, én vindtett fôret parkas (begge Didriksson) og én tynn regnjakke. Alle andre har blitt for små. Han må ha minst én ny jakke, føler jeg, for det kan fort skje at en jakke glemmes på skole, hos venner osv, så han må ha reservejakke Bør han også ha en dunjakke/boblejakke? Softshell? Hvor mange har ditt barn, og hva trenger de egentlig? Anonymous poster hash: e8eb8...b23 Jeg tar forresten gjerne imot tips til gode barnejakker, for eksempel i dun. HI Anonymous poster hash: e8eb8...b23
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. oktober 2015 #3 Skrevet 1. oktober 2015 Hun har en dunjakke fra cubus (voksenavdelingen) og regnjakke og vinterjakke fra akkah (eller hvordan det nå staves)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå