Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Vi diskuterer stadig i heimen. Juice eller ikke til frokost? Mannen mener vannet her er kjipt (og har litt rett), men jeg er bekymret for 2åringens tenner. Han drikker ikke melk pga laktose. Tips? Hva tenker du? Anonymous poster hash: 4e7a9...aa0
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #2 Skrevet 1. oktober 2015 Om vannet ikke er bra, hadde jeg vurdert å kjøpe vann i stedet. Juice til frokost hver dag er ikke bra for tennene, og de fleste inneholder masse sukker. Vi presser gjerne juice i helgene, men da får 2åringen den utvannet. Går stort sett i vann som tørstedrikk her. Han er veldig glad i vann, så det gjør det jo selvfølgelig lettere. Anonymous poster hash: 5ab6a...05f
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #3 Skrevet 1. oktober 2015 Laktosefri melk? Soya eller havremelk? Hadde ikke gitt juice til min 2 åring. Vi har juice kun i helgene. Melk, biola og vann ellers. Anonymous poster hash: abdce...a38
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #4 Skrevet 1. oktober 2015 Nå finnes jo laktosefri melk i alle dagligvarebutikker så jeg ser ikke helt problemet her. Ellers anbefaler jeg å vanne litt ut juicen når han får det. Det er sterkt for barnemager i tillegg til tennene. Anonymous poster hash: a95be...c5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå