Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 Jeg har vært innom bloggen noen ganger.. Søt jente altså, men jeg skjønner ikke; hun har jo INGENTING å komme med? Innlegg om å pille seg i nesen? Ett helt innlegg om at det værste hun vet i hele verden er hår under armene? Er det sånn å forstå, så skal jeg også starte blogg og få en liten biinntekt;-) Anonymous poster hash: 9ba8b...d5b
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 Ingen som har sett dette mesterverket av en blogg? Anbefaler dere å ta en titt...;-) Anonymous poster hash: 9ba8b...d5b
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #3 Skrevet 30. september 2015 Er det slik bloggere skaffer seg mer trafikk ? gå innom forum og skape nysgjerrighet ? Så hvordan er det frk.pilotfrue, lite trafikk om dagen ? Anonymous poster hash: acaf9...423
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 Du vet at du ikke må lese bloggen om den irriterer deg så fælt? Skjønner ikke hvorfor folk skal lese blogger kun for å ha noe å klage på.. Anonymous poster hash: f1b98...39a
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #5 Skrevet 30. september 2015 Haha, nei jeg er ikke Pilotfrue! ikke har jeg chanel vesker eller en pilotmann...;-) synes bare fenomenet blogging er rart! Mye ord, men ingen innhold... Anonymous poster hash: 9ba8b...d5b
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #6 Skrevet 30. september 2015 Og forskjellen fra Dinbaby er ? hahaha ! Anonymous poster hash: acaf9...423
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #7 Skrevet 1. oktober 2015 Gikk inn og leste nå. Hadde aldri hørt om bloggen før. Hun virket, som ventet, noe enkel i topplokket. Flaut og pinlig og alt det der.... Anonymous poster hash: e37fe...63d
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #8 Skrevet 1. oktober 2015 Leser bloggen til svømmefrua. Den er like dårlig. Holder det. Så hun ville at leserne skulle nominere henne til årets bloggawards. Haha. Hvis det var en kategori som het årets kjedeligste så. Anonymous poster hash: 270c8...cc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå