Gå til innhold

Vanlig at voksne menn runker i en sokk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Relativt ferskt forhold, men oppdaget i kveld at han runker i en sokk. Er ikke det rart? Han er 35..

Anonymous poster hash: 8b6b4...fad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I alle dager ;D

Anonymous poster hash: 03bae...4f1

Skrevet

Har aldri hørt det utenom på dette forumet.

Ingen av de mennene jeg har vært sammen med har gjort det.

Anonymous poster hash: 313a8...0c1
Skrevet

Hvordan kan du være sikker på det?

Anonymous poster hash: 8a863...32a

Skrevet

Har hørt om det, min mann gjør ikke det.

Anonymous poster hash: 82039...012

Skrevet

Hvordan kan du være sikker på det?

Anonymous poster hash: 8a863...32a

Fordi de har fortalt meg hva de gjør når de runker ;)

Og kanskje fordi de har hatt lite behov for å runke siden vi har hatt sex minst en gang om dagen?

Skrevet

Det er vel bare for å ha en plass å gjøre av greiene... Sikkert en uvane som startet i tenårene. Så tenåringsmødre, sett inn en boke med kleenex på rommet til sønnene deres!

Anonymous poster hash: a6a5f...672

Skrevet

Det er vel bare for å ha en plass å gjøre av greiene... Sikkert en uvane som startet i tenårene. Så tenåringsmødre, sett inn en boke med kleenex på rommet til sønnene deres!

Åh, nå ble jeg plutselig litt glad for at jeg har jente og ikke gutt! :P Da slipper jeg å være redd for å vaske sokkene hans😂

Anonymous poster hash: a89bd...24b

Skrevet

Det er vel bare for å ha en plass å gjøre av greiene... Sikkert en uvane som startet i tenårene. Så tenåringsmødre, sett inn en boke med kleenex på rommet til sønnene deres!Anonymous poster hash: a6a5f...672

Åh, nå ble jeg plutselig litt glad for at jeg har jente og ikke gutt! :P Da slipper jeg å være redd for å vaske sokkene hansAnonymous poster hash: a89bd...24b

Haha, kan love deg at jenter kan være grisete de og. En venninne har tenåringsdatter (over 16 da), og hun er ikke sjenert, så der kan det ligge menstruser på badgulvet, brukte kondomer og tørkepapir med sæd på gulvet...

Skrevet

Aldri hørt om bortsett fra her. Du får gi han en stor bunke sokker til bursdag/jul. Hehe, se om han tar hintet.

Skrevet

Dette er like vanlig som løvetann. Klart de runker i sokkene. Ellers blir det jo klinete i sengetøyet. Det er mye kjappere å vaske sokker enn dynetrekk...

Anonymous poster hash: 380fe...d5f

Skrevet

Det må vel vøre bedre enn mye annet tenker jeg... Utover dyna, på klærne... Mannen min runker helst i dusjen.

Anonymous poster hash: aeb96...dbb

Skrevet

Nei absolutt ikke! Det er ett fenomen for 14 15 åringer har jeg hørt!

Skrevet

Har fått inntrykk av at det meste er vanlig her inne.... 🙊

Skrevet

Vi har aldri prater om det, og han vet sikkert ikke at jeg vet, men ja, ham runker i sikkene.

Anonymous poster hash: 88db6...369

Skrevet

Mannen min runker i sokkene. Synes det er helt greit jeg. Sokker er mindre enn klær og sengetøy. Han slipper i tillegg å avbryte akten for å hente papir, samt konsentrere seg om hvor papiret er akkurat i det han kommer☺ særlig hygienisk for han er det jo ikke, men det er ikke mitt problem😂

Anonymous poster hash: b7430...76d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...