Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 Jeg har en kjæreste, og han har en eks som har problemer med at det er slutt, og hun har ekstra problemer med at han har ny kjæreste.. Vi har vært sammen i ca 7 mnd nå, og vi er mye hos hverandre, slik at vi tilbringer mye tid sammen. Eksen hans har hele tiden sendt han meldinger, de handler mye om hvor mye hun savner han, mange såre meldinger, at alt går i mot henne i livet og bare han kan egentlig "redde" henne, at jeg er et stygt menneske som bare burde brenne..Siden vi er så mye sammen, får jo jeg med meg at hun skriver til han, hver dag.. Kjæresten blir selvsagt stresset pga dette og er usikker på hvordan han skal takle det. Jeg prøver å ikke bry meg, men jeg begynner faktisk å bli drittlei all den tastingen deres. Han viser meg alt om jeg vil det, for han vil ikke holde noe hemmelig for meg. Samtidig føler jeg at jeg ikke har noe med det, at det er privat og mellom dem. Han svare henne fint, men prøver å være kort og ber henne roe ned/kutte ut. Han er også redd for at jeg skal mistolke alt mulig. Så saken er at jeg har sagt at jeg vil ha et sammendrag/referat om dagens meldingsutveksling uten at jeg trenger alle detaljene, men jeg har vel egentlig ikke krav på det heller?..Nå er det han som i utgangspunktet vil inkludere meg, men det er bare for at jeg ikke skal føle meg utenfor Jeg forklarer nok dårlig, men det er sent og jeg er trøtt Jeg vil ikke ha alle detaljer, men jeg føler jeg vil ha en liten oversikt over hva de prater om..Jeg har egentlig bedt han om å få henne til å kutte ut, for egentlig så er hele greien bare idiotisk..Men han får så dårlig samvittighet. Og til slutt føler jeg at jeg må få med at jeg ikke hadde noe med deres brudd å gjøre, det skjedde før min tid, og pga hennes ustabile væremåte og psyke.. Anonymous poster hash: 6e6ef...a7f
sug lut Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 La ham deale med det. Er han det aller minste smart så slutter han å svare. Uansett ikke noe du trenger å bry deg med eller få referat fra, det gavner ingen av dere og gjør det til en større sak.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #3 Skrevet 30. september 2015 Jeg tenker at det er en flott egenskap av en mann å ha empati. Men, i dette tilfelles så gjør han ikke eksen noen tjeneste. Når han fortsetter å svare henne etter så lang tid og etter at han har funnet en ny dame, da forteller han eksen (i hennes øyne) at han fremdeles bryr seg om henne. Og tror hun at han bryr seg, da tror hun også at hun har en sjanse hos ham. Og så lenge hun tror hun har en sjanse hos ham, og tror at han kan "redde" henne, at alt kommer til å ordne seg i livet hennes om bare han kommer tilbake til henne.... da gjør typen din virkelig eksen en bjørnetjeneste! Slik det er i dag så må hun ikke ta tak i sitt eget liv. Hun nekter å godta at forholdet deres er slutt, og typen din understøtter det ved å ha så mye kontakt med henne daglig. Når du ber om "sammendrag" av dagens meldinger mellom dem, da har de en kontakt som er langt utover det man normalt har med en eks. Typen din driver misforstått "hjelpearbeid". Men i virkeligheten så gjør han ting langt verre for henne. Om han virkelig er ferdig med henne, da må han be henne begynne å stå på egne ben, finne seg en psykolog, eller få mer profesjonell hjelp. Om hun går hos psykolog så bør han kanskje ringe denne og fortelle hvor mye hun holder fast i ham, slik at psykologen er forberedt når typen din ber eksen om å slutte å ta kontakt. Om typen din ikke greier å gjøre dette, da tror jeg ikke han er så ferdig med henne som han vil ha det til. Det ble slutt mellom han og eksen før du kom inn i bildet. Du og han har vært sammen i 7 måneder. At han skal ha så mye kontakt med eksen fremdeles er ikke normalt om han fremdeles ikke har følelser for henne. Og dessverre så tillater han å la henne være avhengig av ham. Kanskje han liker at hun ønsker ham så mye også. Jeg hadde faktisk ikke orket å være i et forhold hvor typen var så involvert i eksens psyke og følelser fremdeles. Hadde ikke orket å være i et forhold hvor typen min ikke lot fortid være fortid. Omtanke er vel og bra, men typen din sørger ikke for annet ved sin "hjelp" enn at eksen hans aldri får sjansen til å komme over ham. Anonymous poster hash: fd442...845
Gjest Antarctica Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 "Kjære deg, kjæresten min. Du er en praktfull fyr og har en sterk samvittighetssans. Men det er et tveegga sverd. Som ting et nå, syns jeg faktisk at jeg selv er blitt blanda inn i et forhold der jeg er den tredje personen. Jeg misliker å ha den posisjonen. Men fram til du gjør deg ferdig med tidligere forhold, er det den posisjonen du plasserer meg i. Jeg vil be deg om ikke å kontakte meg igjen før du faktisk er fri og ledig til å inngå et forhold med meg. For vi fortjener alle tre at dette blir gjort på en ryddig og ålreit måte."
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #5 Skrevet 1. oktober 2015 Har han barn med henne? Hvis så er tilfelle, så vet han vel at kutter han å svare disse meldingene går hun helt i kjelleren og alt blir et helvete. Anonymous poster hash: e1b57...05c
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #6 Skrevet 1. oktober 2015 "Kjære deg, kjæresten min. Du er en praktfull fyr og har en sterk samvittighetssans. Men det er et tveegga sverd. Som ting et nå, syns jeg faktisk at jeg selv er blitt blanda inn i et forhold der jeg er den tredje personen. Jeg misliker å ha den posisjonen. Men fram til du gjør deg ferdig med tidligere forhold, er det den posisjonen du plasserer meg i. Jeg vil be deg om ikke å kontakte meg igjen før du faktisk er fri og ledig til å inngå et forhold med meg. For vi fortjener alle tre at dette blir gjort på en ryddig og ålreit måte." 👍👍👍👍👍 Anonymous poster hash: 146ec...ab0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå