Gå til innhold

Han har mye kontakt med eksen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og dette har ikke vært ett problem for meg egentlig. De har ikke barn sammen, hun er gift på nytt og nettopp fått sitt tredje barn. Men, det forventes at det skal plage meg.. Alle vet at de har kontakt og jeg fåt alltid høre "at du finner deg i det". Som sagt har jeg ikke hatt noe problem med det, men nå er det begynt å irritere meg.. På grunn av kommentarene jeg får fra andre... What to do?

Anonymous poster hash: 9eae5...e32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett folk på plass på en okei måte? Folk rundt meg reagerer på at jeg syns det er greit at min mann har kjørt venninner hjem fra byen for så å ta et glass brus eller noe inne hos de etterpå. Eller at han er sammen med en venninne, bare de to hjemme hos henne osv.

Jeg pleier bare å si at jeg syns det er hyggelig at han har mange venner, at de holder kontakten med de og kommer seg ut og er sosial.

Blir jeg irritert på vedkommende som spør så sender jeg et spørsmål i retur. Hvorfor skulle det plage meg? Og da kommer det gjerne en tale om utroskap... Da sier jeg bare at jeg stoler på han.

Om han ville vært utro hadde han vært det uansett om han dro til venninnene sine eller ikke. Jeg stoler på han og regner med at han spiser hjemme. Gjør han ikke det så vet han godt hvor døra er😛 Men jeg tror helt ærlig at han ikke er av den utro typen, selv om alle menn er det i en trangsynt dib-verden.

Anonymous poster hash: bb6de...d35

Skrevet

Ja, de bor jo på hver sin ende av landet, så fysiske er de iallefall ikke. Han har stor respekt for henne, men gjør det noe da tenker jeg? Han har stor respekt for meg også og velger faktisk å dele livet og planlegge fremtiden med meg;-) men nei, jeg MÅ visst både hate henne og kontakten de har...

Anonymous poster hash: 9eae5...e32

Skrevet

De har jo ikke fysisk kontakt en gang, hvorfor skulle du hate det da? Folk er rare. Så lenge man blir behandlet like bra som eksen er det vel ikke noe problem under hele tatt. Dama er i et forhold, har tre barn og bor på andre kanten av landet, ser virkelig ikke hva som skulle være så ille.

Anonymous poster hash: bb6de...d35

Skrevet

Folk med trange små liv er truet av andre som ikke har det sånn. Ikke la det bekymre deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...