Gå til innhold

Har nettopp begynt på Levaxin...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte for noen dager siden. Har vært mye trøtt og sliten i det siste, og mye diffuse plager (kvalm, svimmel, hodepine, kroppsverk). Har hatt mindre av de andre plagene, men jeg har blitt enda mer trøtt! Jeg hadde håpet raskt bedring, men nå sovner jeg hver kveld med en gang barna er i seng. Det er veldig ulikt meg. Kan det være en bivirkning, eller må jeg belage meg på at det tar tid før jeg merker bedring? Andre med lavt stoffskifte her med erfaring? Tar 50mg daglig.

Anonymous poster hash: cddb6...3d9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg tok det lang mye lenger tid før det virket ordentlig, og det tar tid å finne rett dose. Mye lenger enn et par dager

Anonymous poster hash: 3f705...797
Skrevet

For min del fikk jeg en gradvis bedring over flere måneder.... Og tok også lang tid å finne rett dosering. Ikke forvent hurtig effekt av levaxin altså..

Anonymous poster hash: 87f92...b36
Skrevet

For min del fikk jeg en gradvis bedring over flere måneder.... Og tok også lang tid å finne rett dosering. Ikke forvent hurtig effekt av levaxin altså..

Anonymous poster hash: 87f92...b36

Takk for svar, begge to. Hadde egentlig en mistanke om at det ikke var "hurtigvirkende", jeg bare håpet så inderlig på mer energi. Er så utrolig slitsomt å være så trøtt hele tida, får jo ikke gjort noe av det jeg skal på kveldene. :(

Anonymous poster hash: cddb6...3d9

Skrevet

Som de andre sier, det tar lang tid og må gjerne litt justering av dose til. Bedringen kommer gradvis over flere måneder :)

Anonymous poster hash: 2a2d6...aba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...