Gå til innhold

Dagens dummeste spørsmål 👉

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått anbefalt slike gensere til gutten min som skal begynne i bhg på nyåret. Tenkte å starte litt innkjøp. Men hva skal han ha under? Body? Blir ikke det litt varmt?

Han er bare 1 år, så synes body er så kjekt fortsatt. Men disse genserne var visst veldig smarte å ha mange av. Jeg bare vet ikke hvordan de skal brukes i kombinasjon med andre ting?

(Sa jo det var et dumt spm)

https://m.gullkorndesign.no/Mini-74-104/Overdeler/Gensere/Hvitveis-Longsleeve-Lt-461244-p0000310222

Anonymous poster hash: be6e9...872

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå sitter ikke jeg på noen fasit, men kanskje en body uten ermer? Evt. en lang trøye.

Anonymous poster hash: dc89d...32c

Skrevet

Jeg jobber i, og eier, en barnehage. Har også barn der selv. Har aldri brukt annet enn body på så små barn, ser lite av slike gensere. Så jeg hadde ikke brukt penger på denne genseren, tungvindt med knapper oppe ved halsen også.

Men om du vil bruke den, så finnes det vel bodyer med kort arm som du kan ha innom 👍🏻

Anonymous poster hash: bf79e...07f

Skrevet

Aner ikke. Har aldri brukt slike til vår datter. Hun er nå 1,5, så mulig jeg bare har misforstått noe. Vi bruker mye body og bukse/strømebukse. 

Anonymous poster hash: a2305...a55
Skrevet

Ok? Hvorfor er disse så smarte?

Jeg brukte mye body og joggebukse, strikkegenser, hettegenser (vet det er fy fy).

Disse gensrene brukte jeg vel mer etter de ble for store for bodyer

Anonymous poster hash: 0e860...1f5

Skrevet

Jeg har fått anbefalt slike gensere til gutten min som skal begynne i bhg på nyåret. Tenkte å starte litt innkjøp. Men hva skal han ha under? Body? Blir ikke det litt varmt?

Han er bare 1 år, så synes body er så kjekt fortsatt. Men disse genserne var visst veldig smarte å ha mange av. Jeg bare vet ikke hvordan de skal brukes i kombinasjon med andre ting?

https://m.gullkorndesign.no/Mini-74-104/Overdeler/Gensere/Hvitveis-Longsleeve-Lt-461244-p0000310222

Ikke så ofte jeg ser det i barnehagen jeg jobber, men de som bruker sånne tynne gensere har gjerne kortarmet body under - noe som ikke er veldig praktisk egentlig.

På hvilket grunnlag er de blitt anbefalt?

Anonymous poster hash: 087ed...025

Skrevet

Hvorfor er akkurat disse anbefalt? Fra hvem?

Anonymous poster hash: ed409...d4a

Skrevet

Synes ikke det var et dumt spørsmål. Hadde masse gensere til mitt barn, men brukte aldri noen så lenge han brukte body. I alle fall ikke inne, ble altfor varmt med to lag.

Anonymous poster hash: b981e...271
Skrevet

Jeg forstår ikke helt hvorfor det er smart. Kjøp heller inn ullbodyer og ullstrømpebukser/longs og fleece/ull som mellomlag.

Anonymous poster hash: 1b785...54e

Skrevet

Ikke så ofte jeg ser det i barnehagen jeg jobber, men de som bruker sånne tynne gensere har gjerne kortarmet body under - noe som ikke er veldig praktisk egentlig.

På hvilket grunnlag er de blitt anbefalt?

Glemte å skrive at jeg ikke hadde giddet å bruke penger på sånne gensere hadde jeg vært deg

Skrevet

Jeg har noen ganger brukt langermet body under slike tynne gensere. Men ofte blir det for varmt inne. Om vinteren brukes mye ullbody med evt t-skjorte, genser eller ingenting over alt etter temperatur osv. Har ofte tatt av genseren ved levering i barnehagen, og bare hatt ullbody/langermet bomullsbody på inne. Så har de kunnet ta på genseren når de går ut ved behov.

Anonymous poster hash: b7225...f7f

Skrevet

Kanskje det var ment som å bare bruke bukse og en sånn type genser?

Jeg vet rett og slett ikke.. gutten min blir fort varm så tror ikke det er en suksess å bruke den over body.

Var en kollega som anbefalte meg det. Hun brukte ofte sånne på sine barn.

Hi

Skrevet

Kanskje det var ment som å bare bruke bukse og en sånn type genser?

Jeg vet rett og slett ikke.. gutten min blir fort varm så tror ikke det er en suksess å bruke den over body.

Var en kollega som anbefalte meg det. Hun brukte ofte sånne på sine barn.

Hi

Jeg hadde heller lagt pengene på fleece- og ulltøy, i hvert fall hvis det er til barnehagebruk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...