Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 I dag gjentok et mønster seg. Mannen skulle kjøpe noe til skolebarnet og jeg hadde undersøkt det på forhånd da dette må være brukervennlig for barnet. Mannen fikk to alternativer og en butikk som hadde begge. Vel inne på senteret går han i en annen butikk og ringer meg. Jeg spør om han ser på ett av de to alternativene, han bekrefter at de har den ene. Derfor ber jeg han ikke gå i den andre butikk for å kjøpe. Så kommer han hjem og det han har kjøpt er ikke det vi snakket om og har akkurat den svakheten i forhold til brukervennlighet som jeg ville unngå. Han syns jeg er kravstor som mener han skal bruke øya sine for å LESE merkenavnet på det han kjøper når han vet inderlig godt hva det er... Bør jeg ikke kunne forvente mer enn dette? Anonymous poster hash: 4d7b3...6ab
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 Hva er det snakk om? Hvis det hadde vært mulig å bytte hadde jeg krevd at han fikset det med en gang. Hvis ikke hadde jeg vurdert om kampen var viktig nok til å ta opp eller ikke. Anonymous poster hash: 4b731...7f5
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #3 Skrevet 30. september 2015 Hva er det snakk om? Hvis det hadde vært mulig å bytte hadde jeg krevd at han fikset det med en gang. Hvis ikke hadde jeg vurdert om kampen var viktig nok til å ta opp eller ikke. Anonymous poster hash: 4b731...7f5 Det skal tas i bruk i morgen og vi hadde andre forpliktelser i dag, så det kan ikke byttes. Jeg vet ikke om jeg orker kampen da han blir ekstremt sur, men det handler om at han ikke HØRER når jeg forklarer hvorfor vi skal ha en spesiell type gummistøvel og ikke bare gummistøvel. For han er det greit så lenge det er en gummistøvel, at støvelen lekker er visst ikke så viktig. Det var ikke støvler denne gangen, bare ett eksempel. Anonymous poster hash: 4d7b3...6ab
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 Hvorfor kan ikke han bestemme like mye som deg? Tipper han føler seg som et barn. Anonymous poster hash: 2007f...999
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #5 Skrevet 30. september 2015 Sånn er det her også! Ofte små detaljer jeg ikke burde bry meg om, men når han for n'ye hang kommer hjem med farsedeig i stedet for kjøttdeig, den typen tøymykner han vet barnet ikke tåler, rømmegrøt når barna skal ha risrøt (de liker ikke rømmegrøt) osv blir jeg sur! Han leser jo ikke på varene, og tenker iallfall ikke! Er så ille at han ikke får handle klær eller sko til barna! Han kjøper billige drittstøvler som ikke virker, klær som ikke passer, sko som er helt feil til årstiden! (Sandaler i januar, for de var så billige!?) Vi har ikke god råd, og vi har lang vei til butikk, så er ikke bare bare til å dra for å bytte heller... Anonymous poster hash: ba855...1cc
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #6 Skrevet 30. september 2015 Hvorfor kan ikke han bestemme like mye som deg? Tipper han føler seg som et barn. Anonymous poster hash: 2007f...999 Han bestemmer når han har peiling, jeg bestemmer når jeg har peiling. Han har heller ikke lyst at barna skal være våte på beina, men evner ikke å huske at de ble det sist de hadde støvler av merket han står med i hånden. Derfor er det oftest jeg som handler i til barna, i dag rakk jeg ikke det og ba derfor han om å stikke innom en spesifikk butikk han likevel går forbi hver dag og velge mellom to ulike merker de hadde der. Han gikk heller en omvei for å gå i en annen butikk som han hadde fått for seg at kanskje hadde billigere ting. Anonymous poster hash: 4d7b3...6ab
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #7 Skrevet 30. september 2015 Sånn har jeg det også. Jeg kan ikke stole på han mht daglig drift i huset. Elsker han, respekterer han, men skjønner at han er revnende likegyldig til "småting" jeg er opptatt av. Anonymous poster hash: a90df...a1f
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #8 Skrevet 30. september 2015 Sånn er min også. Vi hadde diskutert to ulike hvite sett med hagemøbler, og jeg overlot den endelige avgjørelsen til han. Han kom hjem med noen gyselige brune.. Anonymous poster hash: 0c915...b9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå