Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 Har strølet på en lappmsom skal fjernes, men får den ikke av!! Hvordan få av strykelapp? Anonymous poster hash: a0aa0...604
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 Strøket på en lapp som* Anonymous poster hash: a0aa0...604
Gullunger Skrevet 30. september 2015 #3 Skrevet 30. september 2015 Det hender jeg ikke får de av. Men da tar jeg neglelakkfjerner og "visker" bort navn og telefonnummer... Funker på de gamle påstrykbare. Har ikke prøvd dette på de nyeste type navnelapper som man klistrer på.
Slaskepott Skrevet 1. oktober 2015 #4 Skrevet 1. oktober 2015 Strykelapper smeltes inn i stoffet, så med mindre lappen sitter dårlig pga lav varme og/eller for kort stryketid ved påføring får du neppe fjernet den uten å ødelegge plagget.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #5 Skrevet 1. oktober 2015 Strykelapper smeltes inn i stoffet, så med mindre lappen sitter dårlig pga lav varme og/eller for kort stryketid ved påføring får du neppe fjernet den uten å ødelegge plagget. Ok... men noen mente det kunne gå å legge matpapir på og stryke, så pelle det bort? Enda uenig i det? Anonymous poster hash: a0aa0...604
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #6 Skrevet 1. oktober 2015 Det hender jeg ikke får de av. Men da tar jeg neglelakkfjerner og "visker" bort navn og telefonnummer... Funker på de gamle påstrykbare. Har ikke prøvd dette på de nyeste type navnelapper som man klistrer på. Kan jo være verdt et forsøk Anonymous poster hash: a0aa0...604
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #7 Skrevet 1. oktober 2015 . Anonymous poster hash: a0aa0...604
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå