Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 Trenger inspirasjon. Pleier aldri gjøre noe spesielt utav dagen, og bor sånn til at det ikke kommer barn på døra.. (😕) Anonymous poster hash: a9023...922
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 Med spøkelseshus, Halloween-mat, godteri og snacks, huset fullt av utkledde unger, skumle lydeffekter og god stemning! Anonymous poster hash: eb44d...ae1
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #3 Skrevet 30. september 2015 Med lysene avskrudd og gardinene trukket for Anonymous poster hash: 511ab...cc1
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 Jeg pyntet masse utenfor med lys, skjelleter, hodeskaller, flaggermus, spindelvev mm. Deler ut gotteri og går knask eller knep med ungene. Gleder meg til halloween og syns synd på barna som ikke får feire.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #5 Skrevet 30. september 2015 Ca. midt i oktober bytter jeg velkommenskiltet på ytterdøra til et koselig barnevennlig Halloweenskilt. Og setter fram noen gresskarlykter og spøkelse-telyslykter i stua. På selve Halloween rigger vi til en liten kirkegård ved ytterdøra. Er helt enkelt med gravsteiner, hodeskalle, skjelett, skjelettfingrer. Altså null blod og gørr. Anonymous poster hash: aaadd...b58
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #7 Skrevet 30. september 2015 Når er det Halloween? Her tenner vi lys ute å barna som ringer på får noe godt. I år blir det mmsjokolade da vi kjøpte alt for mye fra taxfree i august på ferie... Anonymous poster hash: b841a...4ae
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #8 Skrevet 30. september 2015 Jeg feirer ikke før barna blir store nok til å ville det selv. Men jeg har en diger balje med godteri på innsiden av døra😊 Anonymous poster hash: aab0f...b77
Serepta Skrevet 30. september 2015 #9 Skrevet 30. september 2015 Besøk på historisk museum, hvor det er et flott opplegg på Halloween. Rebusløype med lommelykt, skuespillere med skumle kostymer mm.
Stridsmøy Skrevet 30. september 2015 #10 Skrevet 30. september 2015 Når er det Halloween? Her tenner vi lys ute å barna som ringer på får noe godt. I år blir det mmsjokolade da vi kjøpte alt for mye fra taxfree i august på ferie... Anonymous poster hash: b841a...4ae Halloween er alltid 31. oktober.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #11 Skrevet 30. september 2015 Prøver å "feire" så lite som overhodet mulig. Forbaska tull, men nekter ikke ungene å delta. Anonymous poster hash: 63fe0...bbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå