Gå til innhold

Hvordan feirer dere Halloween?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger inspirasjon. Pleier aldri gjøre noe spesielt utav dagen, og bor sånn til at det ikke kommer barn på døra.. (😕)

Anonymous poster hash: a9023...922

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med spøkelseshus, Halloween-mat, godteri og snacks, huset fullt av utkledde unger, skumle lydeffekter og god stemning!

Anonymous poster hash: eb44d...ae1

Skrevet

Med lysene avskrudd og gardinene trukket for :P

Anonymous poster hash: 511ab...cc1

Skrevet

Jeg pyntet masse utenfor med lys, skjelleter, hodeskaller, flaggermus, spindelvev mm.

Deler ut gotteri og går knask eller knep med ungene.

Gleder meg til halloween og syns synd på barna som ikke får feire.

Skrevet

Ca. midt i oktober bytter jeg velkommenskiltet på ytterdøra til et koselig barnevennlig Halloweenskilt. Og setter fram noen gresskarlykter og spøkelse-telyslykter i stua. På selve Halloween rigger vi til en liten kirkegård ved ytterdøra. Er helt enkelt med gravsteiner, hodeskalle, skjelett, skjelettfingrer. Altså null blod og gørr.

Anonymous poster hash: aaadd...b58

Skrevet

Når er det Halloween? Her tenner vi lys ute å barna som ringer på får noe godt. I år blir det mmsjokolade da vi kjøpte alt for mye fra taxfree i august på ferie... :D

Anonymous poster hash: b841a...4ae

Skrevet

Jeg feirer ikke før barna blir store nok til å ville det selv. Men jeg har en diger balje med godteri på innsiden av døra😊

Anonymous poster hash: aab0f...b77

Skrevet

Besøk på historisk museum, hvor det er et flott opplegg på Halloween.

Rebusløype med lommelykt, skuespillere med skumle kostymer mm.

Skrevet

Når er det Halloween? Her tenner vi lys ute å barna som ringer på får noe godt. I år blir det mmsjokolade da vi kjøpte alt for mye fra taxfree i august på ferie... :D

Anonymous poster hash: b841a...4ae

Halloween er alltid 31. oktober.

Skrevet

Prøver å "feire" så lite som overhodet mulig. Forbaska tull, men nekter ikke ungene å delta.

Anonymous poster hash: 63fe0...bbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...