Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 http://www.vg.no/rampelys/musikk/idol/sandra-lyng-har-faatt-ny-kjaereste/a/23534357/ Hvor lenge skal vi tippe dette varer? Og flyttet sammen allerede vitsnok. Hjelpse meg til fille Anonymous poster hash: 5339f...9d6
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 Er du sjalu? Anonymous poster hash: 773ad...6df
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #3 Skrevet 30. september 2015 Ivrig i tjenesten Anonymous poster hash: c989a...d9f
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 Haha sjalu? Langt derifra. Men hu der skifter jo mannbein fortere enn jeg kjøper meg nye bukser. Anonymous poster hash: 5339f...9d6
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #5 Skrevet 30. september 2015 Jeg synes det er imponerende jeg, at noen tør å hoppe i det med begge beina hver gang. 😊 Er jo nok av dem som mister troa på kjærligheten når det ene forholdet etter det andre ryker. Liker dem som lar seg forelske på nytt. 😊 (Jeg er nok av den mer skadeskutte typen. Men heldigvis fikk jeg napp tidlig) Anonymous poster hash: e0ff1...676
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #6 Skrevet 30. september 2015 Såååå glad jeg ikke er kjendis. Da hadde jeg sikkert figurert i media like ofte som henne, og sikkert blitt sladret om her inne... 😁 Anonymous poster hash: 4d121...5bc
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #7 Skrevet 30. september 2015 ja MÅ avisene skrive om det? Det er kleint og jeg skjemmes på hennes vegne. Og syns synd på henne. Anonymous poster hash: 56fb3...400
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #8 Skrevet 30. september 2015 Hehe, tenker også at du kanskje er litt misunnelig Hun er ung, lever livet og gjør som veldig, veldig mange andre unge gjør Eneste forskjellen er at hun er "kjendis" og derfor kommer alt ut i media Anonymous poster hash: 5c06d...fa6
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #9 Skrevet 30. september 2015 Kjekk kar han der da Anonymous poster hash: 55ef0...5a5
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #10 Skrevet 30. september 2015 Lever livet med å oppføre seg som ei tøyte? Nei vet du hva, noe slikt er jeg ikke misunnelig på. ER selv 30 år og har kun hatt 2 menn i voksen alder Hvis det er normalt å oppføre seg slik så blir jeg skremt! Anonymous poster hash: 5339f...9d6
Miamimom Skrevet 30. september 2015 #11 Skrevet 30. september 2015 Det er vel ikke så uvanlig i hennes aldersgruppe?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #12 Skrevet 30. september 2015 Lever livet med å oppføre seg som ei tøyte? Nei vet du hva, noe slikt er jeg ikke misunnelig på. ER selv 30 år og har kun hatt 2 menn i voksen alder Hvis det er normalt å oppføre seg slik så blir jeg skremt! Anonymous poster hash: 5339f...9d6 Jeg har null peiling, men hvor gammel er hun og hvor mange kjærester har hun hatt? Bare nysgjerrig på hva som gjør et menneske til tøyte fordi de har flere(mange?) kjærester. Har selv bare vært i to forhold, og hatt noen "på løs", men jeg syns ikke det er noe rart at enkelte flakser mer rundt. Anonymous poster hash: 5c06d...fa6
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #13 Skrevet 30. september 2015 Lever livet med å oppføre seg som ei tøyte? Nei vet du hva, noe slikt er jeg ikke misunnelig på. ER selv 30 år og har kun hatt 2 menn i voksen alder Hvis det er normalt å oppføre seg slik så blir jeg skremt! Anonymous poster hash: 5339f...9d6 Jeg har null peiling, men hvor gammel er hun og hvor mange kjærester har hun hatt? Bare nysgjerrig på hva som gjør et menneske til tøyte fordi de har flere(mange?) kjærester. Har selv bare vært i to forhold, og hatt noen "på løs", men jeg syns ikke det er noe rart at enkelte flakser mer rundt. Anonymous poster hash: 5c06d...fa6 Hun er 28. Foruten han nye har hun vært sammen med en musiker, en kostholdsguru og en mangemillionær i Brasil. Tror ikke det er så mange flere. Helt ok antall i mine øyne! Anonymous poster hash: 55ef0...5a5
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #14 Skrevet 30. september 2015 Lever livet med å oppføre seg som ei tøyte? Nei vet du hva, noe slikt er jeg ikke misunnelig på. ER selv 30 år og har kun hatt 2 menn i voksen alder Hvis det er normalt å oppføre seg slik så blir jeg skremt! Anonymous poster hash: 5339f...9d6 Jeg har null peiling, men hvor gammel er hun og hvor mange kjærester har hun hatt? Bare nysgjerrig på hva som gjør et menneske til tøyte fordi de har flere(mange?) kjærester. Har selv bare vært i to forhold, og hatt noen "på løs", men jeg syns ikke det er noe rart at enkelte flakser mer rundt. Anonymous poster hash: 5c06d...fa6 Hun er 28. Foruten han nye har hun vært sammen med en musiker, en kostholdsguru og en mangemillionær i Brasil. Tror ikke det er så mange flere. Helt ok antall i mine øyne! Anonymous poster hash: 55ef0...5a5 Ja, det var jo en hel haug og hun bør absolutt kalles en tøyte!!..Tipper hun er ganske lik mange andre mennesker på det området der Anonymous poster hash: 5c06d...fa6
Luksusdyret Skrevet 30. september 2015 #15 Skrevet 30. september 2015 Hva er så forferdelig med det? Hun har ingen barn å ta vare på og er sammen med en mann som er singel. Hun stjeler ikke menn fra konene deres eller presenterer nye partnere for barn hele tiden. Hva er problemet da? Er det bedre å ha masse ONS, knullekompiser og elskere slik veldig mange her synes er OK, enn å ha forhold istedet for? Har aldri forstått det der jeg... de som har forhold (mange) er sluts, mens de som har masse ONS, fuck-buddies og lignende er visst kule, selvstendige og selve beviset på at man ikke trenger en mann for å være lykkelig. Særlig hvis man har barn er det visst bedre å knulle uten forpliktelser uten å presentere elskere for barna, enn å få seg samboer, for da kommer utfordringen med minedinevåre og gud vet hva.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #16 Skrevet 30. september 2015 Igjen? Hun kommer seg rundt den jenta der! Anonymous poster hash: 05876...49c
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #17 Skrevet 30. september 2015 I alle dager... Jeg og har bare vært med en mann, men kaller da ikke andre som gjør annerledes for tøyte fordet. Burde hun latt være å søke kjærligheten da, siden det har gått galt før? Anonymous poster hash: 52a1e...8e8
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #18 Skrevet 30. september 2015 Herregud....pass på dere selv, fordomsfulle snerpete mennesker. Er det mulig.... Anonymous poster hash: bcb32...9be
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #19 Skrevet 30. september 2015 Hadde jeg sett ut som henne, kanskje jeg også hadde dratt litt flere mannebein Hadde ikke gjort noe det, har vært litt stille på mannefronten den siste tiden Anonymous poster hash: 266be...995
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #20 Skrevet 30. september 2015 Jøss, visste ikke at dette forumet var populært på aldershjemmene også. Anonymous poster hash: 070f3...94f
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #21 Skrevet 30. september 2015 Jøss, visste ikke at dette forumet var populært på aldershjemmene også. Anonymous poster hash: 070f3...94f Hahaha :-) Anonymous poster hash: e7394...032
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #22 Skrevet 30. september 2015 Ja no syns eg Sandra har hatt nok menn, ho burde gå i kloster eller skaffe seg ein dildo..... Nei vent, det er visst 2015.... Anonymous poster hash: ec970...6c6
smurfis Skrevet 30. september 2015 #23 Skrevet 30. september 2015 Lever livet med å oppføre seg som ei tøyte? Nei vet du hva, noe slikt er jeg ikke misunnelig på. ER selv 30 år og har kun hatt 2 menn i voksen alder Hvis det er normalt å oppføre seg slik så blir jeg skremt! Anonymous poster hash: 5339f...9d6 Er vel du som heller mot å være litt prippen da... Og det må du selvfølgelig få lov til å være, akkurat som at sandra skal få lov til å være litt mer "fri" :-)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #24 Skrevet 30. september 2015 Hun slår meg mer som en litt usikker søt jente som trenger en mann for å vite at hun er god nok. Kjekk kjæreste hun har fått seg nå da, og nærmere henne i alder. Håper det er er godt forhold for henne! Anonymous poster hash: 72dc1...072
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #25 Skrevet 30. september 2015 Lever livet med å oppføre seg som ei tøyte? Nei vet du hva, noe slikt er jeg ikke misunnelig på. ER selv 30 år og har kun hatt 2 menn i voksen alder Hvis det er normalt å oppføre seg slik så blir jeg skremt! Anonymous poster hash: 5339f...9d6 Det du er, heter heldig. Du har ikke vært utsatt for utroskap, annet bedrag fra dine partnere, de forlot deg ikke for andre damer, mistet følelser for deg, døde fra deg og lignende. Ikke alle er like heldige. Jeg har for eksempel blitt utsatt for utroskap fra alle fire jeg har hatt forhold til, og løyet til av enda to som sa de var ute etter forhold og lot febrilsk som om de gjorde det, mens de egentlig bare var ute etter sex. Den ene luringen ventet med sex i et halvt år før vi hadde oss, og jeg aldri hørte fra ham igjen, så den evinnelige ventinga med sex for å få mannen mer interessert i noe seriøst, funket ikke der. Anonymous poster hash: e13dc...672
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå