Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 Venninnes scenario. Mann og datter er reist på ferie med mannens foreldre og søsken m/familie. Jeg synes hele fyren er en usympatisk dritt. Nå er både min Venninnes foreldre, søsken, mann og barn bortreist pga høstferie, min venninne har akkurat startet ny bedrift og måtte derfor bli hjemme. Hun har dessverre blitt akutt syk og må operere. Jeg dro på sykehuset og var hos min venninne. Så kom sykepleierne inn en gang til og spurte om det var tilfelle at mannen skulle bli strøket av pårørendelisten. -Ja, sa hun! Jeg spurte hvorfor, og hun sa, han bryr seg ikke likevel! Han visste ikke engang at hun var innlagt. Jeg sendte en mld til han og underettet ham, at hun snart skulle operere og at han bare kunne kontakte meg. Fikk ikke svar, så jeg ringte ham. Da la han på! Jeg fikk så en mld om at de hadde sovet og ba meg ønske ho lykke til for nå skulle de pynte seg til middag. Jeg ringte og han sa bare: Det her blir dyrt, good luck fra meg, så la han på. Seriøst, jeg har så vondt av venninna mi💔 Anonymous poster hash: 0615d...91a
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 Mange vil nok si at det er bare å gå...at om hun selv også VET at han ikke bryr seg, hvorfor gidder hun så å bli? Mest sannsynlig er hun så langt nede at hun tror hun ikke fortjener bedre. Hun har blitt så vant til å være uviktig at hun tror hun er det. Det sies at det motsatte av kjærlighet ikke er hat, men likegyldighet...og der stemmer. Du må gjøre alt du kan for å hjelpe henne med å tro på seg selv, og å tro på at hun har verdi. Å tro på at hun kan klare seg alene, at hun er verdt å være glad i. Kan hun snakke med noen profesjonelle? Hilsen ei som selv var sammen med en slik mann i fire år, og var en skygge av seg selv i årevis etterpå. Anonymous poster hash: 44469...14b
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #3 Skrevet 30. september 2015 Det forholdet er det ingen redning for! På sykehuset kan din venninne kanskje be om å få snakke med sykehussosionomen. De er ofte dyktige på å hjelpe folk med praktiske ting, hvor de må henvende seg for å få hjelp når de er i en vanskelig livssituasjon. Enig med nr. to. Støtt din venninne, tilby gjerne å være med henne til hennes fastlege om hun trenger det. Jeg håper hun skaffer seg hjelp! Vil tro det sitter langt inne å gå fra mannen om hun nå har startet egen bedrift, men hun bør innse at egen bedrift er mindre viktig enn resten av livet hennes. Og slik hun har det nå vil tappe henne så mye for krefter i fremtiden at hun trolig likevel ikke får til bedriften sin. Jeg håper du får henne til å forstå at hun trenger profesjonell støtte i denne prosessen, for det hun gjennomgår nå er et forferdelig svik fra en mann som har absolutt null følelser for henne. Huff, for en mann :/ Anonymous poster hash: 5ccab...099
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå