Gå til innhold

Desember ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvordan er formen deres? Jobber dere fullt fortsatt? Barn fra før? Osv osv

 

Har en datter fra før på 17 mnd, ikke født henne selv.

Jeg ble sykemeldt 50 % denne uken pga bekkenplager som gjør at jeg ikke går så bra. Men ellers er formen fin, mye kynnere for tiden og masse liv fra lillebror i magen :) Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hvordan er formen deres? Jobber dere fullt fortsatt? Barn fra før? Osv osv

Har en datter fra før på 17 mnd, ikke født henne selv.

Jeg ble sykemeldt 50 % denne uken pga bekkenplager som gjør at jeg ikke går så bra. Men ellers er formen fin, mye kynnere for tiden og masse liv fra lillebror i magen :) Enn du?

Ganske så like vi da :) har en sønn på 15 mnd fra før. Er 50% sykemeldt pga bekken og ganske mye kynnere jeg også. Men ellers er formen fin 😊 blir jo fortere sliten enn før, og det er ganske annerledes å være gravid når en har en aktiv liten en fra før 🙈 venter en lillebror vi også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Termin 22.des her :-) Jobber fortsatt, men trøttheten fra 1.trimester er tilbake og kynnere begynner virkelig å ta på. Merker spesielt dager hvor eg ikke får en dupp midt på dagen - da er eg helt kake neste dag. Gleder meg mest til eg går ut i fødselspermisjon og kan fokusere hundre prosent på mini i magen, familien og det som gjenstår  :babyjente:  :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

termin 22 des :-) ingen barn fra før og jobber enda, men deltid. Er redd eg har en begynnende bekkenløsning pågang, men føler egentlig at utenom starten av svangerskapet med hypermesis har eg vært heldig, så det får heller bare bære eller briste :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...