Gå til innhold

Tenner du på smarte menn? Og er

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen din smart?

Anonymous poster hash: 628b4...883

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja og ja.

Liker virkelig smarte menn som også trener

Anonymous poster hash: 336cb...258
Skrevet

Min mann er smart. .og sexy..

Skjønner ikke helt hva du mener.

Anonymous poster hash: 60acf...f33

Skrevet

Tenker på smart som i intelligent, svært kunnskapsrik etc.

Min mann er "Mensamedlem" intelligent, og for meg er dette en helt ny verden.

De intellektuelle samtalene, kunnskapen, berikelsen, evnen til å fange opp små ting og prate/diskutere konstruktivt og adekvat rundt ulike emner.

Han er like empatisk som intelligent, og jeg må si at alle de årene vi har vært sammen har han en etter en åpnet nye porter for meg.

En verden med likeverd, respekt og anerkjennelse. Vi går aldri lei emner og ting å snakke om.. Vi er nyforelsket hver dag.

Skrevet

Jeg tenner veldig på intelligente og reflekterte menn. Mannen min er begge deler.

Anonymous poster hash: 33cbb...066

Skrevet

De intellektuelle samtalene, kunnskapen, berikelsen, evnen til å fange opp små ting og prate/diskutere konstruktivt og adekvat rundt ulike emner.

Han er like empatisk som intelligent, og jeg må si at alle de årene vi har vært sammen har han en etter en åpnet nye porter for meg.

En verden med likeverd, respekt og anerkjennelse. Vi går aldri lei emner og ting å snakke om.. Vi er nyforelsket hver dag.

Den mannen din, han har ikke tilfeldigvis en likedan singel bror som ville satt pris på en dame som ville satt pris på ham? ;)

Jeg tenner på smarte menn. Men det er som annie...883 er inne på, det må også være empati, gjensidig respekt og anerkjennelse, og den kjemien som gjør at man er forelsket.

Det at han er intelligent og kunnskapsrik er en stor berikelse i forholdet hvis de andre personlige egenskapene også er på plass.

En smart mann uten empati, som er selvopptatt, det er ikke en mann jeg tenner på.

Anonymous poster hash: 72041...715

Skrevet

En verden med likeverd, respekt og anerkjennelse. Vi går aldri lei emner og ting å snakke om.. Vi er nyforelsket hver dag.Anonymous poster hash: 628b4...883

Jeg signerer denne. Og mannen min ER faktisk medlem i Mensa. :)

Anonymous poster hash: e3436...c06

Skrevet

Ja, han må være smart, samfunnsengasjert, morsom og like å trene. Og viktigst av alt; at han er glad i barn. Det er turn on! Og ja, mannen min oppfyller alle kriterier.

Anonymous poster hash: e5118...d24

Skrevet

Jeg kunne ikke hatt en mann som var vesentlig dummere enn meg. Ønsker jo å ha en mann som utfordrer og stimulerer meg mentalt.

Nå er jeg temmelig oppegående selv, så da må nesten mannen min også være av mensakaliber.

Men selvfølgelig er ikke iq alt. Så langt derifra.

Heldigvis har jeg funnet meg en som alt bare klaffet med. Hadde jeg hatt ei liste, hadde han truffet på alle punkter. Og i tillegg liker han meg.

Sånn flaks går nesten ikke an. 😊

Anonymous poster hash: 27dc7...c20

Skrevet

Mensa-medlemskap er på ingen måte påkrevd, men kunnskap er def sexy.

Very much so.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...