Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 Han går i tredje, og få av kameratene i klassen går der nå. Han ønsker å slutte, og være hjemme alene til vi kommer hjem ca 15.30. Aberet er at vi bor et stykke frå skolen, og han må sykle. Han er vant med å sykle, og må krysse veien en gang. Der er det fotgjengerovergang og fartsdumper. Det tar ca ti minutter på sykkel. Besteforeldrene bor i nabohuset, og er stort sett hjemme og han har i tillegg telefon slik han kan få tak i dem/oss. Han er ansvarlig for alderen, så hadde det ikke vært for veien, hadde jeg ikke nølt. Besteforeldre kan sikkert hente på de verste vinterdagene når det er surt/kaldt eller for glatt til å sykle. Hva ville dere ha gjort? Anonymous poster hash: 3ad1b...d8a
klg,2 boys now:) Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 Ikke si opp plassen,men la han få prøve noen dager.fungerer det så sier dere opp plassen.ville helt klart latt han dra hjem
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #3 Skrevet 30. september 2015 Hvorfor må han sykle? Kan han ikke gå da? Anonymous poster hash: daa4f...821
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 Hadde latt ham slutte. Her slutter ungene stort sett andre semester av 2.klasse. De klarer seg fint selv om ettermiddagene. Anonymous poster hash: 20d8a...ef9
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #5 Skrevet 30. september 2015 Han trenger forsåvidt ikke å sykle heller, men temaet kom opp i dag når mange i fra klassen kom med sykler etter det ble gitt klarsignal fra skolen at de fikk lov. Anonymous poster hash: 3ad1b...d8a
TPK Skrevet 30. september 2015 #6 Skrevet 30. september 2015 Ville latt ham prøve en stund før dere sier opp. Og øvd litt mer på å sykle i trafikken.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #7 Skrevet 30. september 2015 Han trenger forsåvidt ikke å sykle heller, men temaet kom opp i dag når mange i fra klassen kom med sykler etter det ble gitt klarsignal fra skolen at de fikk lov.Anonymous poster hash: 3ad1b...d8a Da bør dere nesten bestemme dere for hva som evt er argumentene mot at han skal få slutte: Er dere redd for at han skal være hjemme alene, så argumenterer du med det. Er du redd for at han skal sykle langs veien, så er alternativet at han kan gå, ta buss, bli hentet av besteforeldre osv. Dersom skoleveien er definert som farlig, har han rett på transport. Anonymous poster hash: daa4f...821
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå