Gå til innhold

Barnebursdag. Når sendes innbydelsene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt noen endringer her, så ser at det egentlig hadde passet veldig godt å hatt barnebursdag lørdag 10 okt, men det er vel i seneste laget å sende innbydelser nå, eller... Hva tenker du?

Anonymous poster hash: 3b81c...38b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 uke før er veldig vanlig her

Skrevet

Seneste? Tidligste vil nå jeg si ;) 5-7 dager før er vanlig her. Da er det god nok tid til å rydde kalenderen, men ikke så god tid at man kanskje glemmer det.

Anonymous poster hash: 83b87...1fe
Skrevet

Omtrent en uke på forhånd er vanlig her.

Skrevet

Ca.. en uke før er mest vanlig her, men har nå fått en 3 uker før. Det er alt for mye, men har lagt den inn i en online kalender med varsling så vi ikke skal glemme av den.

Den korteste invitasjonen vi har fått var en sms dagen før. Vi fikk til det også, men var virkelig i korteste laget.

Det er ikke for sent å sende invitasjon for den 10.oktober :)

Anonymous poster hash: 1bb5e...89b
Skrevet

Her sender de ofte 3-4 dager før, det synes jeg er lite. Men ti dager før er jo passe. Må ikke få de for tidlig heller, da blir det glemt.

Skrevet

Jeg liker å vite ting i god tid, så jeg får planlagt dagene. Men 1 uke holder i massevis. ;)

Anonymous poster hash: e6ddc...e9f
Skrevet

Her er ca 5 dager før vanlig  - men jeg setter pris på å få invitasjonen en uke før. Jeg er alenemor med mye ettermiddagsjobbing så det er en del logistikk og planlegging som må gå opp for å få det til. En del ganger kommer invitasjonen 2-3 dager før. Det er ganske håpløst og gir uforholdsmessig mye stress i hverdagen. Selv bruker jeg å levere invitasjoner 6-7 dager før festen.

• 1 år senere...
Skrevet
11 minutter siden, eileeny skrev:

5-7 dager syntes jeg er greitt. Det er godt å kunne planlegge litt.

Selv må jeg merke det av i kalenderen for å huske på :)

https://norskkalender2018.no

Hvorfor i alle dager har du hentet frem et 2 år gammelt innlegg?

Anonymkode: 88d79...d3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...