Gå til innhold

Hvilken baby bilstol har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å kikke litt på bilstol, men det er jo så sykt mye å velge i. Eneste jeg vet er at den skal være med base.

Hvilken stol har du til din baby, kan du anbefale den? Hva er positivt/ negativt med den stolen?

Anonymous poster hash: 18b06...043

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Maxi Cosi Cabriofix med EsayFix base. Kjøpt til eldstemann for noen år siden. Vært veldig fornøyd med den. Veldig greit at basen kan festes med enten isofix eller setebelte. Stolen er lett i seg selv, så baby skal bli ganske stor før den blir for tung å bære.

Skulle jeg kjøpt ny nå hadde jeg antageligvis kjøpt Cybex Aton Q. Har fått veldig sansen for Cybex sine bilstoler og de gjør det ofte godt i tester.

Anonymous poster hash: a0fc2...70a
Skrevet

Vi har britax med isofix til minstegutten. Hadde besafe izisleep til de to eldste. Liker britax bedre. Er i grunn veldig fornøyd. Har også adaptere så jeg kan klikke det på bugaboo-understellet. Det er et must!

Anonymous poster hash: 3b13e...45a

Skrevet

Vi har MaxiCosi. Hadde den minste modellen til henne da hun var baby, og nå har vi kjøpt den neste modellen (helt ny) til henne da hun vokste ut av den gamle. 

Vi likte den fordi den var enkel å montere i bil, både med basen og med bilbelte, og man fikk kjøpt adapter til barnevognen vi hadde, slik at vi kunne sette bilsetet rett på understellet til barnevognen når vi bare skulle en rask tur i butikken. 

Anonymous poster hash: 79aca...0b2
Skrevet

Takk. Da skal jeg sjekke ut de setene. Så at det var ett sete brio prime eller noe som var veldig billig med base. Noen som vet om det er ett bra sete?

Anonymous poster hash: 18b06...043

Skrevet

Brio primo er ikke særlig bra nei. Gode stoler: Cybex aton q, maxi cosi pebble+, besafe izi go modular. De to sistnevnte bruker du samme base på neste stol også.

Anonymous poster hash: 9544c...c2f

Skrevet

Besafe izi go, kjem veldig godt ut i test og er lettvint og grei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...