Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 Da jordmor skulle sette opp ny time til meg åpnet hun kalenderen på dataen for å se hvilke dag/tid som var ledig. Da fikk jeg se at en bekjent av meg var satt opp på den dagen hun lurte på om kunne passe for meg. Jeg satt ett stykke i fra, så hun var nok ikke klar over at jeg greide å lese det som sto der. Men burde hun ikke ha pc-skjermen vendt vekk i fra meg? Liker ikke å få slik informasjon! Anonymous poster hash: 68bcc...5a0
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 Ikke se på skjermen, da? Anonymous poster hash: 0cf0b...53e
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #3 Skrevet 30. september 2015 Min lege tok frem feil helsekort og begynte å lese fra det fikk masse opplysninger Anonymous poster hash: 2f823...844
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 Jo, det burde hun. Du får prøve å "glemme" frem til det er offisielt. Kanskje gi beskjed til jordmor på neste time? Anonymous poster hash: ce4e3...cd6
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #5 Skrevet 30. september 2015 Ikke se på skjermen, da? Anonymous poster hash: 0cf0b...53e Enig i det, men jeg tenkte ikke på navnene kunne stå der, siden hun hadde åpnet det foran meg. (så dum er jeg da..) Så skvatt litt til da jeg las navnet hennes! Anonymous poster hash: 68bcc...5a0
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #6 Skrevet 30. september 2015 Jo, det burde hun. Du får prøve å "glemme" frem til det er offisielt. Kanskje gi beskjed til jordmor på neste time? Anonymous poster hash: ce4e3...cd6 Syns det er litt flaut å innrømme at jeg greide å lese skjermen. Jeg er av den typen som ikke liker å ha slik informasjon og gjør alt jeg kan for å ikke få med meg slikt. Men denne gangen tenkte jeg ikke på det i det hele tatt. Men samtidig, siden jeg greide å lese det, så er det sikkert flere en meg også. Det er jo litt dumt da. Anonymous poster hash: 68bcc...5a0
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #7 Skrevet 30. september 2015 Jo, det burde hun. Du får prøve å "glemme" frem til det er offisielt. Kanskje gi beskjed til jordmor på neste time? Anonymous poster hash: ce4e3...cd6 Syns det er litt flaut å innrømme at jeg greide å lese skjermen. Jeg er av den typen som ikke liker å ha slik informasjon og gjør alt jeg kan for å ikke få med meg slikt. Men denne gangen tenkte jeg ikke på det i det hele tatt. Men samtidig, siden jeg greide å lese det, så er det sikkert flere en meg også. Det er jo litt dumt da. Anonymous poster hash: 68bcc...5a0 Det er jo hun som har gjort en feil, og ikke du. Anonymous poster hash: ce4e3...cd6
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #8 Skrevet 30. september 2015 Det samme skjer ofte når man er på ul. Har ikke de som utfører ul avsluttet programmet ser man siste bilde samt navn og fødsels og personnummer på den som var der før meg. Jeg hadde mange ul pga risikosvangerskap og det skjedde nesten hver gang. Anonymous poster hash: 190e5...042
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #9 Skrevet 30. september 2015 Jeg fikk ved en feil med meg en liste med alle dagens pasienter med fullt navn, personnr og årsaken til undersøkelsen, havnet under mine ark. Kjipt det Anonymous poster hash: 5747f...2ad
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #10 Skrevet 30. september 2015 Fastlegen skulle sende meg en sykemelding i posten.Dagen etter lå sykemeldingen i posten, og bak sykemeldingen lå en henvisning til Rikshospitalet for sjekk av brystkreft. Og der sto det fullt navn og personnummer til vedkommende som ble henvist..... Sykt sløvt. Jeg sendte denne feilsendte henvisningen tilbake til fastlegen min og skrev at den nok må ha vært feilsendt. Håper det ble tatt tak i. Anonymous poster hash: 95fce...5c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå