Gå til innhold

Strikke genser, men litt dårlig råd :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 6 år skulle hatt en varm og god genser i myk ull, så jeg gikk inn i en butikk for å høre litt om garn og oppskrifter. Men alle oppskriftene hun fant fram førte til at jeg måtte ut med mellom 550 og 650 kr til garn og oppskrift dersom jeg ville ha noe. Så mye penger har jeg ikke nå. Aller helst kan jeg ikke bruke mer enn maks 300 kr.

Er det noen som vet om et sted hvor jeg kan få kjøpt myk og ikke-kløende ull (helst pinne 5 eller mer) og oppskrift til en ikke så altfor avskrekkende pris?

Anonymous poster hash: 7707a...0dd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sparkjøp har 50% på utgående garn/farger nå.

Mønster kan du finne gratis på garnstudio.com

Anonymous poster hash: 6255f...83c
Skrevet

Takk for tips! Er det noen av dere som kan tipse om et litt tykt garn (pinne 5-7) i ull som ikke klør? Jeg liker å strikke litt, men blir fort utålmodig, så jeg klarer ikke å strikke med for tynt garn og tynne pinner, da ender det gjerne med at ejg gir opp halvveis :P

HI

Anonymous poster hash: 7707a...0dd
Skrevet

Drops har tilbud på merinogarn i noen dager til. Du kan sjekke hva det blir kostene med det garnet. Jeg bruker selv masse merino ekstra fine, men det er beregna på pinne 3,5-4, tror big merino blir den størrelsen du er ute etter. Og garnet er mykt og deilig og helt kløfritt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...