Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 Mannen min er for meg, definisjonen MANN. Han lager mest mat, er like delaktig i barnestell og oppdragelse som meg, lytter, tar smarte økonomiske valg, kan ha en diskusjon uten å stikke av i sinne, tar avgjørelser basert på familien ikke bare seg selv, ikke sjalu og vi har like mye frihet til å gå ut på ting uten partneren. Macho menn som ikke kan ta i en bleie, som er redd sønnen blir homo av å leke med dukker, som stikker på gutteturer uten beskjed, som tar det som en trussel om konen tjener mer enn han , som ikke kan ta seg av sine egne barn er ikke menn, men umodne guttehvalper. Hva er en mann for dere? Anonymous poster hash: d2ca2...068
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 Min mann. Han er rolig, trygg, fornuftig, hjelpsom, stødig og veldig omsorgsfull. Veldig glad i han. Anonymous poster hash: ee836...b51
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #3 Skrevet 30. september 2015 Enig med HI! Anonymous poster hash: ba4ba...2c1
Mamma til 2 søte Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 Samme som hi ☺ bare at den som er hjemme og har best tid lager middag.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #5 Skrevet 30. september 2015 Samme som deg. En MANN for meg er en som plasserer familien sin i sentrum og gjør sitt beste for å få denne til å fungere. Han tar det som en selvfølge at man deler på arbeidet med både hus, hage, bil og barn (og det innebærer også en KVINNE for meg er en som også kan skifte dekk og snekre terrasse) og må ikke fortelles opplagte ting som at man ikke bruker tre uker av sommerferien med kamerater i stede for kone og barn. Anonymous poster hash: 1006e...8ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå