Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 Eldste kom hjem igår fra hyttetur og hadde fått med seg mark i magen. Alle vi tok kur igår og skal da gjenta kuren om to uker. Alle ble badet idag når de stod opp, plus at jeg vasker alt av sengetøy/ håndklær og klær. Synes det er ekkelt å tenke på at dette kan krype rund omkring. Hvordan har dere gjort det og ble dere kvitt marken. Bør jeg skifte sengetøy nå hver dag eller? Anonymous poster hash: 79a9b...11e
Mamma_til_2 Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 Nei det trenger du ikke men sov med undertøy på og ha ekstra god hygiene, skift undertøy hver dag☺ jeg pleier og legge undertøy i en beholder for seg og vaske det hver dag sammen med vaskekluter og håndkle i den perioden.
Mamma_til_2 Skrevet 30. september 2015 #3 Skrevet 30. september 2015 Legger da brukte håndkle og vaskekluter sammen med undertøyet i beholderen ☺ Husk og vaske godt under negler☺
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 Tar 4 uker ca fra smitte til man ser de, så de kom nok ikke fra hytteturen. Sengetøyet skiftes ved kur av hele familien, 2 dager. Vær flink med håndhygiene, vask underlivet hver morgen. Kortklipte negler. Eldste fikk det for 2 år siden. Ble kvitt det på 2 dager, Ingen resmitte eller smitte til oss andre. Anonymous poster hash: 04d76...06f
Mamma_til_2 Skrevet 30. september 2015 #5 Skrevet 30. september 2015 Du må og vasle bhg om dette og husk og vaske doring en ofte ☺☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå