Gå til innhold

Noen som har brukt wellbutrin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte på wellbutrin retard 150 mg for en uke siden. 

Allerede etter to dager merket jeg at mistet kontrollen over meg selv uten grunn..

Jeg kan sitte helt vanlig å se på tv eller stå på butikken, å plutselig begynner jeg å gråte ukontrollert.

Jeg blir plutselig kjempe sint uten grunn og hele kroppen rister og jeg må bite tennene sammen for å ikke skrike.

men det som skremmer meg mest skjedde i går da jeg skulle skjære noe kjøtt vi skulle ha til middag. 

Jeg fikk en trang til å kjøre den skarpe kjøkken kniven i armen på meg selv, igjen uten grunn....

måtte legge fra meg alt å gå unna til hodet roet seg.

jeg har vært selvskader før, men dette var ikke "de samme" følelsene jeg hadde da jeg kjente en trang til å skade meg selv før.

det var akkurat som noen andre tok over kroppen og tankene mine :(

jeg er redd :(

er det noen som vet om dette er normal i innkjørings perioden på wellbutrin?

jeg har tidligere gått på 20 mg cipralex, byttet over til 150 mg wellbutrin på dagen uten nedtrapping på cipralex for en uke siden i dag..... 

alt blit verre å verre for hver dag :(

Anonymous poster hash: 991f2...3a1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved bytte/opptrapping/nedtrapping av den type medikament skal man vel følges opp av lege?

Ville nok anbefalt en nedtrapping på cipralex også opptrapping på wellbutin. Men jeg er ingen lege.

Hør med legen, kanskje du må trappe ned litt for så å øke dosen sakte men sikkert. Det er jo en nytt medikament, så å gå rett på full dose uansett utgangspunkt burde vel vært unngått.

Anonymous poster hash: 022d8...fbc
Skrevet

Jeg fikk kjempeangst av den!

Fikk mye energi også, men det hjalp lite når jeg pluttselig ble livredd når som helt.

Engang jeg var ute å kjørte bil fikk jeg utrolig angst. Kjørte rett til kontoret til mannen, kastet meg i armene hans og strigråt! (Heldigvis hadde han konto alene)

Anonymous poster hash: f241a...48d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...