Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 Har akkurat kommet ut fra gastroskopi!Jeg trodde virkelig jeg skulle klare å fullføre undersøkelsen, men det gikk ikke.Jeg har en episode fastbrent i minnet mitt fra jeg var lita som gikk ut på at jeg fikk allergisk reaksjon som gjorde at jeg tettet til i halsen.Siden den gang har jeg ofte hatt den tetthetsfølelsen og får nesten panikk når noe skal ned i halsen.Men jeg var jo så forberedt på dette!!!Kjempe skuffet over meg selv nå!Er det flere som har slitt med gastroskopi? Anonymous poster hash: 0752b...e1c
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 ba om beroligende før undersøkelsen, da gikk d helt greit. Hadde aldr klart det uten det. Anonymous poster hash: b9741...a2c
klishe89 Skrevet 30. september 2015 #3 Skrevet 30. september 2015 Oh yes...klarte å bli ferdig, men brakk meg over 40 ganger og tårene rant selv om jeg ikke gråt. Fikk så vondt i halsen også så tok to-tre dager før jeg var normal igjen. Var vel 15-16 år og har nektet å ta den undersøkelsen igjen.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 Å det fikk jeg ikke tilbud om...fikk bare bedøvende gele i svelget Anonymous poster hash: 0752b...e1c
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. september 2015 #5 Skrevet 30. september 2015 Ba om å få så mye droger at jeg ikke var til stede , det fikk jeg . Husker ikke noe av det engang.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #6 Skrevet 30. september 2015 Hadde aldri klart det! Har en overutviklet brekningsrefleks som gjør at jeg kaster opp bare noe kommer bak drøvelen.. Anonymous poster hash: 0599d...330
klg,2 boys now:) Skrevet 30. september 2015 #7 Skrevet 30. september 2015 Gjennomførte men var den verste følelsen og opplevelsen jeg noen ganger har opplevd.var grusomt
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #8 Skrevet 30. september 2015 Han sa at noen ble lagt i narkose, men han mente jeg trengte ikke det pga ingen symptomer på noe galt i magen Anonymous poster hash: 0752b...e1c
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #9 Skrevet 30. september 2015 Har vært igjennom det en gang, og det var helt jævlig. Brakk meg som bare juling, og følte jeg ville kaste opp mange ganger. Var direkte vondt da kroppen krøllet seg sammen og jeg hadde smerter i magen siden jeg måtte faste på forhånd. Blir ikke noen neste gang uten beroligende! Skulle heller født ett par ganger til, fremfor å dra i gastroscopi Anonymous poster hash: 3332b...ad1
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #10 Skrevet 30. september 2015 Har også gjennomført, men det var helt helt jævlig! Gjør det aldri igjen om det ikke står om livet! Spurte om beroligende, men det var visst ikke vanlig. Så det kommer vel an på hvilket sykehus man gjøre det på... Fikk bare slik bedøvende spray i halsen. Sikker på at den ikke gjorde noe! Var bare ubehagelig det også. Jeg brakk meg og sikra som bare det, tårene trilla. Anonymous poster hash: b805d...7c4
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #11 Skrevet 30. september 2015 Godt å høre at det ikke bare er meg🙈Tårene trilla her også...det skulle vært ulovlig å gjort uten narkose😝 Anonymous poster hash: 0752b...e1c
Mostly Harmless Skrevet 30. september 2015 #12 Skrevet 30. september 2015 Trodde det var rutine å i det minste bli tilbudt noe beroligende. Er jo litt dårlig at du ikke fikk tilbud om det når undersøkelsen ikke lot seg gjennomføre. Hva sa legen, da?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #13 Skrevet 30. september 2015 Var ikke nevnt noe beroligende... Anonymous poster hash: 0752b...e1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå