Gå til innhold

Lukter fortsatt impregnering!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Impregnerte en vinterdress for TO DAGER siden, og den lukter fortsatt! Stod på sprayboksen (kjøpt på gsport) t den skulle luftes/tørkes ute i 2t. Det gjorde den. Hang den så på vaskerommet siden den stinket og den lukter fortsatt.. Skjer a?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk impregnering som vaskes inn i stedet for. Feks Nikwax Tx-Direct Wash in.

Mye bedre og du får impregneringen jevnt fordelt i plagget.

Anonymous poster hash: 18a1a...308
Skrevet

Bruk impregnering som vaskes inn i stedet for. Feks Nikwax Tx-Direct Wash in.Mye bedre og du får impregneringen jevnt fordelt i plagget. Anonymous poster hash: 18a1a...308

Ja, jeg vet om den og så egentlig etter den, men er det ikke merkelig at det lukter etter to dager? Vil ikke vaske dressen for mye heller.

Skrevet

Jeg pleier og impregnere og henge tøyet/skoene ut, all lukt forsvinner! Du skal ikke impregnere inne, om du gjør det må du lufte!jeg bruker impregnering fra xxl.

Skrevet

Jeg pleier og impregnere og henge tøyet/skoene ut, all lukt forsvinner! Du skal ikke impregnere inne, om du gjør det må du lufte!jeg bruker impregnering fra xxl.

Nei, impregnerte utendørs og lot den henge ute i to timer for å lufte seg. Kvelden kom, og med fare for regn måtte vi henge den på vaskerommet.

Skrevet

Hmm.. Er det noe eg kan klage på til gsport ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...