Blomstogbier Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 Impregnerte en vinterdress for TO DAGER siden, og den lukter fortsatt! Stod på sprayboksen (kjøpt på gsport) t den skulle luftes/tørkes ute i 2t. Det gjorde den. Hang den så på vaskerommet siden den stinket og den lukter fortsatt.. Skjer a?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 Bruk impregnering som vaskes inn i stedet for. Feks Nikwax Tx-Direct Wash in. Mye bedre og du får impregneringen jevnt fordelt i plagget. Anonymous poster hash: 18a1a...308
Blomstogbier Skrevet 30. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2015 Bruk impregnering som vaskes inn i stedet for. Feks Nikwax Tx-Direct Wash in.Mye bedre og du får impregneringen jevnt fordelt i plagget. Anonymous poster hash: 18a1a...308 Ja, jeg vet om den og så egentlig etter den, men er det ikke merkelig at det lukter etter to dager? Vil ikke vaske dressen for mye heller.
Mamma_til_2 Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 Jeg pleier og impregnere og henge tøyet/skoene ut, all lukt forsvinner! Du skal ikke impregnere inne, om du gjør det må du lufte!jeg bruker impregnering fra xxl.
Blomstogbier Skrevet 30. september 2015 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2015 Jeg pleier og impregnere og henge tøyet/skoene ut, all lukt forsvinner! Du skal ikke impregnere inne, om du gjør det må du lufte!jeg bruker impregnering fra xxl. Nei, impregnerte utendørs og lot den henge ute i to timer for å lufte seg. Kvelden kom, og med fare for regn måtte vi henge den på vaskerommet.
Blomstogbier Skrevet 30. september 2015 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2015 Hmm.. Er det noe eg kan klage på til gsport ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå