Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 Hvordan gikk det? Har lyst å la han bli me, men er spent på om han holder ut like lenge som de eldste barna. Og burde vi se Karsten og Petra eller Knutsen og Ludvigsen? Anonymous poster hash: 40988...788
Blomstogbier Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 Nei. Hmm... Ville ikke sett knutsen&ludvigsen, den ser rar ut
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #3 Skrevet 30. september 2015 Har gått veldig fint med mine. Ville nok satset på Karsten og Petra for en toåring, selv om Knutsen og Ludvigsen ser kjempemorsom ut (og har fått veldig gode kritikker). Kan tenke meg å se den selv Anonymous poster hash: 062a4...e45
me_87 Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 Karsten og Petra var småen så fasinert av at han satt helt stille å glemte til og med å spørre etter godteri. Da var han 2.5 år.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #5 Skrevet 30. september 2015 Nei. Tar jeg med min 2,5 åring på kino kan jeg love at det ikke blir ro i salen - hun vil fortelle meg om ALT hun ser - bil, båt, mann, blomst, noen som går, noen som hopper... Og det hun ikke vet hva er, vil hun spørre om hva er... Anonymous poster hash: 52390...774
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #6 Skrevet 30. september 2015 Var på Karsten og Petra, hjemme elsker hun å se på det. Holdt ikke ut mer enn en time på kino, så måtte vi gå Anonymous poster hash: 6b3c2...53c
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #7 Skrevet 30. september 2015 Nei, vi tok dem ikke med på kino før de var omtrent 4. Det var mer enn tidlig nok. Anonymous poster hash: 91cb0...479
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #8 Skrevet 30. september 2015 Knutsen og Ludvigsen er jo 6 års grense på. Så den kan han jo ikke se. Mi var noen mnd fra 3 år da hun var på kino første gang. Istid ☺ Anonymous poster hash: 552b5...77a
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #9 Skrevet 30. september 2015 Selv om gutten min likte å se barne-tv da han var 2, så var han over alt og gjorde alt mulig annet samtidig, så det hadde aldri gått. Han var på kino første gang da han var 3,5, og det var utfordring nok å holde ham rolig da. Samtidig var det en 2-åring fra barnehagen der som satt som et lys. Så dette tror jeg kun de som kjenner barnet ditt kan gi deg råd om. Anonymous poster hash: 62804...9fe
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. september 2015 #10 Skrevet 30. september 2015 Mellomste var på kino når han var rundt 2. Gikk strålende og satt som en prest hele filmen. Eldste og yngste derimot... eldste er 11 og får spader når det har gått en halvtime.... yngste har jeg ingen planer om å sjekke ut engang
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #11 Skrevet 30. september 2015 Nei. Tar jeg med min 2,5 åring på kino kan jeg love at det ikke blir ro i salen - hun vil fortelle meg om ALT hun ser - bil, båt, mann, blomst, noen som går, noen som hopper... Og det hun ikke vet hva er, vil hun spørre om hva er... Anonymous poster hash: 52390...774 Aldri vært på barneforestilling før? Det er maaaange barn som er som din. Helt normalt Anonymous poster hash: 13eb2...831
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #12 Skrevet 30. september 2015 Prøvde når hun var 2,5. Vi måtte ut fordi hun ble redd. Høy lyd, ble nok litt volsomt. Nå er hun 3,5 og har fått litt skrekken. "jeg må bli litt større først mamma" Anonymous poster hash: e657a...256
Iiiiik Skrevet 30. september 2015 #13 Skrevet 30. september 2015 Nei. Tar jeg med min 2,5 åring på kino kan jeg love at det ikke blir ro i salen - hun vil fortelle meg om ALT hun ser - bil, båt, mann, blomst, noen som går, noen som hopper... Og det hun ikke vet hva er, vil hun spørre om hva er... Anonymous poster hash: 52390...774 Aldri vært på barneforestilling før? Det er maaaange barn som er som din. Helt normalt Anonymous poster hash: 13eb2...831 Ja, dessverre er det helt normalt. Jeg synes at når andre i salen har betalt 100 kroner pr person for å gå på kino, bør de få høre hva som foregår på lerretet. Det er greit at barn ikke er lydløse gjennom en barneforestilling, men barn som snakker høyt, skriker, maser, løper, sparker i setet foran - kort sagt forstyrrer alle andre, de bør vente med kino. Ingen av mine tre har vært på kino som 2-åringer, da har de vært for små.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #14 Skrevet 30. september 2015 Tok med storebror som ble 3 i mai for første gang forrige helg. Vi så minions. Han vil ikke på kino igjen fordi han syns det bråkte for mye. Hadde aldri tatt med lillebroren før han var like gammel Anonymous poster hash: 5cfdd...7c7
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #15 Skrevet 30. september 2015 Blir god stemning for de to eldste når dere må gå etter 30 min pga yngste, hæ, HI? Anonymous poster hash: 6577b...606
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #16 Skrevet 30. september 2015 Nei. Tar jeg med min 2,5 åring på kino kan jeg love at det ikke blir ro i salen - hun vil fortelle meg om ALT hun ser - bil, båt, mann, blomst, noen som går, noen som hopper... Og det hun ikke vet hva er, vil hun spørre om hva er... Anonymous poster hash: 52390...774 Aldri vært på barneforestilling før? Det er maaaange barn som er som din. Helt normalt Anonymous poster hash: 13eb2...831 Fryktelig plagsomt for oss sndre som betaler for å se en film på kino. Er ikke interessert i skravlebøtter ved siden av. Dersom barna ikke kan sitte stille og tie stille, så bli hjemme til barnet er gammel nok. Klarer to åringen sitte stille hjemme og se en hel Karsten og Petra film? Anonymous poster hash: 69ab5...036
❤lille stjerne❤ Skrevet 30. september 2015 #17 Skrevet 30. september 2015 Min var rett over 2 da vi var på kino første gang og det gikk fint. Det er bare å prøve og blir det vanskelig for den lille så får man jo evt gå ut, er ikke krise det.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #18 Skrevet 30. september 2015 Nei. Tar jeg med min 2,5 åring på kino kan jeg love at det ikke blir ro i salen - hun vil fortelle meg om ALT hun ser - bil, båt, mann, blomst, noen som går, noen som hopper... Og det hun ikke vet hva er, vil hun spørre om hva er... Anonymous poster hash: 52390...774 Aldri vært på barneforestilling før? Det er maaaange barn som er som din. Helt normalt Anonymous poster hash: 13eb2...831 Nei, vi har ikke vært det, nettopp fordi jeg vet hvordan det vil bli Jeg trodde aldri at barnet mitt var unormalt, hun er nemlig en racer til å prate og spørre - det virker bare sunt på meg. Jeg nevnte bare min (manglende) erfaring og grunnlaget Vi ser heller film hjemme om vi absolutt skal stirre på "kassa", så kan vi fjase og gjøre som vi vil mens det står på. Anonymous poster hash: 52390...774
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 30. september 2015 #19 Skrevet 30. september 2015 Jeg hadde aldri giddet å tatt med en toåring på kino. De klarer ikke å holde fokuset på en film så lenge uansett. Blir bare stress for deg og muligens irritasjon for andre i kinosalen.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #20 Skrevet 30. september 2015 Min datter var med på kino fra hun var 20 mnd. var ikke noe problem. hun satt i ro og fulgte med. Er nå 4 år og elsker å reise på kino. Min sønn er nå 2,5 år og han kan vi ikke ta med på kino ennå. Han har ikke ro i kroppen til å sitte der så lenge. vil han se film hjemme så går han lei etter 10-15 min. Så er stor forskjell på mine barn i allefall. Anonymous poster hash: 91673...cbb
LME1001 Skrevet 30. september 2015 #21 Skrevet 30. september 2015 Min sønn har nettopp fylt 3 år og satt som et lys på sin første kino (K&P). Han har aldri sett en hel film før, bare episoder av forskjellige animasjonsserier. Jeg hadde trodd han ville gå midt i fimnen, men den var tydeligvis fengende for han 😊
februarprins2013 Skrevet 1. oktober 2015 #22 Skrevet 1. oktober 2015 jeg og mini + pappan var på kino samme dag som det var åpen brannstasjon, gikk kjempe bra var på karsten og petra han er 2,5 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå