Gå til innhold

Har du god råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiller ingen rolle hva du har eller tjener men føler fu at du har romslig og god økonomi?

Anonymous poster hash: 02552...24a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg er en av de fattige i Norge.

Anonymous poster hash: f465d...255
Skrevet

Har så jeg lever godt nok i hverdagen, men har ikke råd til å reise på utenlandsferie, gå til tannlege, eller slike ting som krever store utlegg.

Anonymous poster hash: 071df...982
Skrevet

Har det bedre enn jeg tror, så ja :)

Skrevet

Sånn passe.

Anonymous poster hash: 25d9a...b08

Skrevet

Ja vi har god råd. Men har gjeld og kostnader tilpasset inntekt så er ikke sånn at vi fråtser akkurat

Anonymous poster hash: 19429...494

Skrevet

Det spørs jo hvem en sammenligner seg med, men ja, jeg føler vi har god råd, selv om vi ikke kan bare sløse.

Anonymous poster hash: 0fa93...96b
Skrevet

Ikke jeg, men vi har over gjenomsnittlig god råd ☺

Anonymous poster hash: 72c44...f80

Skrevet

Vi har inntekt under fattigdomsgrensen, men føler vi har det veldig bra. Har råd til det vi trenger. Det er mange ting vi ikke har råd til som andre føler de "må" ha, men vi har aldri vært vant til å ha råd til sånt og tenker ikke på å savne det.

Heller enn å sammenligne oss med andre så sammenligner vi med hvordan vi hadde det da vi vokste opp og da vi gikk på sosialstøtte i starten av forholdet. Og da har vi det veldig romslig nå. :) Har til og med råd til å gå til tannlegen hvert år. ;)

Anonymous poster hash: 40064...2be
Skrevet

Ja, vi har det helt greit. Det er som oftest tomt på brukskontoen ved lønning, men vi har god backup i form av husleie som kommer inn fra kjellerleilighet. Nå vet vi f.eks om en regning for noe på huset (ikke planlagt) om et par mnd på 70-100 000, og det tror jeg vi skal klare uten å løse ut bsu eller låne.

Skrevet

Ja har fått ny jobb og har endelig god råd/romslig økonomi :) Kan spare 5000,- per mnd enda jeg har to barn, hus, bil og alt som hører med.

Før gikk jeg i minus om jeg kjøpte meg en ny maskara!

Anonymous poster hash: 2fe02...41c

Skrevet

jeg skal ikke klage i det hele tatt, eneste månedene det kan være litt lite penger er November,Desember og Januar pga mye regninger, Julegaver, bursdager og slike ting,men klarer meg alltid,men har kanskje 4000-5000 mindre de månedene der,men har fremdeles slik jeg klarer meg greit,men ellers i året har jeg godt med penger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...