Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #1 Skrevet 29. september 2015 Hva er det verste symptomet for deg? For meg er det aller verste ved å ha FM fatiguen. Smertene finner jeg en måte å leve med, men det å være utslitt og tapet for krefter nesten hele tiden påvirker livskvaliteten og psyken min på en helt annen måte enn smertene noen gang kommer til å gjøre. Det er det absolutt verste for meg. Har du noen gode tips som gjør hverdagen din bedre? Og hva er verst for deg? Mitt tips for mindre smerter i hverdagen er avspenningsøvelser og yoga. Anonymous poster hash: f127e...fac
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #2 Skrevet 29. september 2015 Helt enig med deg, utmattelsen er verst. Smertene er til å leve med. Og om jeg er oppslukt i noe, så kjenner jeg nesten ikke smertene. Smertene ved bakre del av lungene/overkroppen er ille da, og gjør at dype åndedrag er smertefullt. Det er utrolig frustrerende. Og jeg har enda ikke funnet noe annet enn heavy smertestillende som tar den smerten. Mine tips er: -Trening, men kun om du har bittelitt overskudd. Er overskuddet null, så straffer det seg å trene. Og ikke tren hardt, da "klikker" kroppen i ettertid (leeenge). -Ikke sitt, men gå eller ligg mest mulig. Sitting er drepen, da stivner kroppen. -Når du går, vrikk skikkelig på rumpa Det tøyer faktisk litt. -Minst mulig overflødig kilo på kroppen. Overvekt belaster kroppen mer. -Sist, men ikke minst, aksepter at det er som det er. Å bli irritert på seg selv gjør det bare verre. Men sørg samtidig for at legen utreder deg ordentlig. Det kan være lave verdier av det ene eller andre som gjør utmattelsen verre. Anonymous poster hash: d81b6...af2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå